شهردار کرمانشاه گفت: نسخه نجات بخش برای استان همدلی و وحدت همه مسئولین است هر جایی که مشکل داشته ایم و هرجا که بحرانی حادث شده، با همدلی و در کنار هم توانسته ایم پیروز میدان باشیم.
کد خبر: ۶۹۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱ 01 January 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، سعید طلوعی در آیین معارفه اش که امروز درمحل تالار شهرداری کرمانشاه برگزار شد ،افزود:ما مسئولین باید با همدلی حق و حقوق مردم این شهر را می گرفتیم که در این زمینه کوتاهی کرده ایم و باید از این پس در کنار هم با همدلی کار کنیم و برای این مردم تلاش کنیم.

 وی خاطر نشان کرد:وضعیت فعلی شهر کرمانشاه در شان مردم قدرشناس این شهر نیست،واگر به دنبال آبادانی و تحول هستیم و می خواهیم حق و حقوقی که در گذشته باید به این شهر داده می شده و نشده را بگیریم، باید همدل وهمراه هم قدم برداریم. 

شهردار کرمانشاه اظهار داشت:مردم نه چپ را می خواهند و نه راست را، نه اصولگرا می خواهند و نه اصلاح طلب. تنها خواسته مردم این است که مسئولان به فکر آنها باشند.

طلوعی تصریح کرد:باید مابا مردم صادقانه حرف بزنیم و عدالت را مبنای اصول مدیریتی مان قرار دهیم و نباید با مردم بدعهدی کرد و به جای اینکه وقت خود را با طرح مسائل سیاسی بی نتیجه تلف کنیم، تمام انرژی خود را برای خدمت به مردم بگذاریم.

به گفته این مسئول، انتصاب مدیران در شهرداری تنها بر اساس لیاقت و شایسته سالاری انجام می‌شود و هیچ سفارشی را نمی پذیرم.

 شهردار کرمانشاه گفت:پرونده‎‌ای برای هر یک از مدیران تشکیل شده و تمام سوابق کاری، تجارب آنها، ایده هایی که داشته اند، تحصیلات و تخصص آنها در آن پرونده آورده شده و بر اساس این رزومه به کار گرفته می‌شوند.

 وی در ادامه افزود:دروغ است بگویم از کرمانشاه اروپا می سازم ، اما به مردم قول می دهم که تمام تلاشم را برای ارایه خدمت مطلوب به آنها و ایجاد شهری آباد به کار می گیرم. 

 طلوعی در پایان اشاره کوتاه به برنامه کاری خود نمود وخاطر نشان کرد:ارتقا نگهداشت شهر در تمامی حوزه های عمرانی و خدماتی، توسعه زیرساخت ها و خدمات شهری با تاکید بر عدالت و توزیع عادلانه منابع، بهبود ساز و کارهای درآمدی و رونق اقتصاد شهری با تاکید بر جذب سرمایه گذار، ارتقا سرانه خدماتی محله‌ای و منطقه ای، توسعه هوشمندسازی و خدمات الکترونیکی شهری و ساماندهی سیما و منظر شهری را از جمله اولویت های کاری خود در شهرداری کرمانشاه عنوان کرد.

گفتنی است،پیش از این آرش رضایی شهردار کرمانشاه بود که رسما استعفاء داد و از 10 تیر تاکنون شهرداری کرمانشاه توسط حامد لعل بخش بعنوان سرپرست اداره می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار