دبیرستاد بزرگداشت هفته مهندسی خراسان رضوی از برگزاری مراسم یادواره شهدای مهندس در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴ 22 February 2015

داریوش بهبودی اظهارکرد: همایش یادواره شهدا و تقدیر از خانواده شهدای مهندس امشب در تالار مجتمع فرهنگی رضوان برگزار می شود.

 وی در تشریح ویژه برنامه های هفته مهندسی در استان از برگزاری مراسم یادواره شهدا و همچنین برگزاری همایش روز مهندسی در پنجم اسفند ماه در مشهد به عنوان مهمترین برنامه هایی این سازمان به همین مناسب یاد کرد.

وی ادامه داد: همایش روز مهندسی با هدف هم افزایی و همسویی بین مهندسان استان در راستای تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و افزایش توان مهندسان کشور در توسعه اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.

بهبودی افزود: این همایش با حضور جمع کثیری از مهندسان و مدیران استان ساعت ۸ صبح روز ۵ اسفند ماه در سالن همایش صبا صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار می شود.

وی همچنین از برپایی مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان رشته های مهندسی به عنوان یکی دیگر از برنامه های تدارک دیده شده یاد کرد و افزود: این مراسم فردا با تقدیر از اساتید و دانشجویان شاخص مهندسی در تالار دانشکده علوم دانشگاه فردوسی برگزار می شود.

وی افزود: ویژه برنامه های هفته مهندسی و بسیج مهندسی از ۳۰ بهمن ماه با قرائت فاتحه و زیارت عاشورا در مجموعه فرهنگی شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی و صدور بیانیه میثاق با شهدا آغاز و تا هفتم اسفند ماه با برپایی تور علمی با حضور ۱۰۰ نفر از دانشجویان مهندسی استان ضمن بازدید از پروژه عمرانی خط ۲ قطار شهری مشهد و همچنین کارخانه ایران خودرو ادامه دارد.

 

بیشتر بخوانید:
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار