کد خبر: ۶۹۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ 28 December 2018

 

تابناک / عضو شورای اسلامی شهر رشت، به درگذشت ۱۰ تن از دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات در سانحه تصادف اتوبوس واکنش نشان داد.

 

فرهام زاهد ضمن تسلیت به خانواده های این دانشجویان، گفت: در سایه سوء مدیریت ها شاهد اتفاقات تلخی هستیم و امیدوارم شاهد بهبود راه دسترسی به دانشگاه و ارتقای وسایل نقلیه باشیم.

 

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه امیدوارم علت این سانحه هرچه بوده است در آینده کمتر شاهد این حوادث باشیم، تصریح کرد: برای گذراندن مقاطع تحصیلی خطرات زیادی تهدید می کند.

 

زاهد خاطرنشان کرد: برای گذراندن مقاطع تحصیلی باید از ناظم مدرسه، اتوبوسی که ممکن است چپ کند، چراغ علاء الدین، بخاری نفتی و … به سلامت گذشت تا مدرکی گرفته شود و به خیل بیکاران جامعه اضافه شد.

 

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر احترام به قانون، اظهار داشت: اصراری به گزینه خاصی وجود ندارد و در چارچوب قانون تصمیم گیری می کنیم.

 

فرهام زاهد افزود: چرا کاندیداهای شهرداری وقتی وارد این جریان می شوند با دوراندیشی کنار می روند؟ به این دلیل که ما یکباره تبدیل به ناشر می شویم. از عضویت شورا می رویم و کار چاپ و نشر هم انجام می دهیم. سراغ زندگینامه افراد می رویم. حتی می رویم ببینیم کجا چای خورده است؟

 

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه ثابت کردیم تخصص افراد برای ما اهمیت ندارد، گفت: بیشتر گذشته و پیشینه افراد اهمیت دارد. اگر همراه ما نباشد زندگی شخصی او را کنکاش می کنیم. امیدوارم همه ما در عمل نه در شعار، اخلاق را رعایت کنیم.

 

زاهد در خصوص علل دعوت از کاندیداهای شهرداری برای ارائه برنامه، اظهار داشت: از این افراد دعوت می کنیم تا بگوییم کار کارشناسی صورت گرفته است. اما در عمل چنین کاری نکرده ایم. ما نمره قبولی نمی گیریم. نظرسنجی بگذارید و ببینید عملکرد ما چطور بوده است.

 

وی با بیان اینکه از شفافیت و در میان گذاشتن مشکلات با مردم استقبال می کنم افزود: امیدوارم بحث شفافیت که همگی کمتر و بیشتر به آن اعتقاد داریم به معنای واقعی کلمه اتفاق بیفتد. هر چیزی که در شورا اتفاق بیفتد باید به سمع و نظر مردم برسد. باید به مردم گزارش بدهیم و بخشی از حلقه ارتباطی با مردم، رسانه است. ممکن است شیطنتی هم صورت بگیرد. یک نفر محیط شورا را پادگانی بنامد یا یک نفر نطق عضو شورا را روخوانی بداند. ممکن است یک نفر حرکت یک نماینده را پوپولیستی بداند. اینارتباط دو سویه را باید به شکل سازنده ای ایجاد کنیم و سعی کنیم حرمت دو طرف حفظ شود. امیدوارم در پایان کار آبرویمان حفظ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار