نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معیشت مردم به خوبی در بودجه دیده نشده است ادامه داد: میران مبلغ یارانه و حقوق زندگی مردم آسیب‌پذیر را باید متناسب با تورم افزایش یافت.
کد خبر: ۶۹۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲ 28 December 2018
امیر خجسته گفت: معیشت مردم در بودجه ۹۸ به خوبی دیده نشده و مطابق با تورم برنامه ریزی لازم صورت نگرفته است.

به گزارش فارس، خجسته با بیان اینکه بودجه سال ۹۸ جای بحث دارد اظهار کرد: باید در بودجه دو نکته مهم معیشت مردم و مباحث دفاعی به خوبی دیده شود.

وی با بیان اینکه باید متناسب با تورم وضعیت اقتصادی مردم را دید افزود: با افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها بازنشستگانی که با این وضعیت اقتصادی در حال خرد شدن هستند، این قشر و کارگران و فرهنگیان نمی‌توانند زندگی مناسبی داشته باشند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید افرادی که حقوق‌بگیر نیستند هم مد نظر قرار داد تصریح کرد: اقشار آسیب‌پذیر و مردم روستا‌ها باید در بودجه به خوبی دیده شوند که البته برخی مباحث حمایتی را مطرح می‌شود، البته ما معتقدیم باید به این مشکلات عمیق‌تر نگاه کرد.

وی با بیان اینکه معیشت مردم به خوبی در بودجه دیده نشده است ادامه داد: میران مبلغ یارانه و حقوق زندگی مردم آسیب‌پذیر را باید متناسب با تورم افزایش یافت.

خجسته با اشاره به اینکه دشمن معیشت مردم را هدف قرار داده است خاطرنشان کرد: مردمی که برای انقلاب خون و جان دادند باید معیشت مطلوبی هم داشته باشند.

وی با بیان اینکه با کاهش قیمت دلار، قیمت اجناس کاهش نداشته است گفت: شرایط فعلی قابل قبول نیست و مدیریتی مطلوبی در اقتصاد کشور اعمال نمی‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار