عثمان ویسی در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان روانسر گفت:حماسه ۹ دی نشان دهنده بصیرت وهوشیاری ووقت شناسی دقیق ملت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۶۹۵۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ 27 December 2018

عثمان ویسی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:با توجه به اهمیت این روز تاریخی در تقویم انقلاب اسلامی ایران وهمچنین نزدیک شدن به چهلمین سالگرد عمر با برکت انقلاب مردمی ایران اسلامی از پاسداشت این روز واهمیت آن برای انتقال این حادثه مبارک تاریخی از نسل های درگیر در فرایند کنونی به نسل های آینده ایران اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد:حضور ملت آگاه وشریف ایران اسلامی در آن برهه وزمان خاص ستودنی است وحضور چشمگیر مردم بابصیرت مثال زدنی ،هوشیاری ملت مسلمان ایران را به رخ جهانیان کشید.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان به حضور همه جانبه فرهنگیان به عنوان یکی از اقشار با بصیرت انقلاب از آگاهی دادن به دانش آموزان به عنوان سفیرا ن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مرور این حوادث تاکیدنمود .

ویسی اظهار داشت:شعار این حماسه ماندگار در سال 97(چهل سال ولایتمداری ،بصیرت واستقامت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ) از فرمایشات مقام معظم رهبری می باشد .

 وی ابراز داشت:برگزاری مسابقات نقاشی ومقاله نویسی ونمایشگاه عکس از حضور پر شور وبا بصیرت مردم ایران اسلامی را در آن حماسه به یاد ماندنی از اقدامات پیشنهادی به مدارس شهرستان است.

 مدیر آموزش و پرورش روانسر گفت:فرهنگیان ودانش آموزان شهرستان همگام با سایر اقشار مردم همیشه در صحنه شهرستان وسراسر کشور در مراسم روز یکشنبه 9دی 1397 در ساعت 9/5نیم صبح در مسجد جامع شهرستان  شرکت خواهند کرد.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار