مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از فعالسازی ۳۷ واحد صنعتی راکد شهرک‌های صنعتی استان از ابتدای امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۹۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 22 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه، بیژن کردستانی اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال ۳۷ واحد صنعتی راکد که در شهرک های صنعتی استان واقع شده بود به چرخه فعالیت برگشت.

وی میزان سرمایه‌گذاری این واحد بر اساس پروانه بهره‌برداری را بیش از ۷۳۶ میلیارد ریال اعلام کرد که بر اساس نرخ امروز بسیار بیشتر از این ارقام است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه یادآوری کرد: با فعالسازی این واحدها زمینه اشتغال برای بیش از ۴۰۰ نفر فراهم شده است.

وی از هدفگذاری فعالسازی ۴۰ واحد راکد موجود در شهرک‌های صنعتی استان تا پایان امسال خبر داد و عنوان کرد: امیدواریم در صورتیکه شرایط فراهم شود به این هدفگذاری دست پیدا کنیم.

به گفته کردستانی، فعالسازی واحدهای راکد موجود در شهرک‌های صنعتی استان در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۹۰ درصدی داشته است.

وی با اشاره به تلاش‌های فراوانی که برای فعالسازی این واحدها صورت گرفته، ادامه داد: برای رفع مشکل هریک از این واحدها زمان زیادی صرف شده و نیازهای آنها در بخش‌های مختلف آموزش، تامین منابع مالی، صدور ضمانتنامه از صندوق سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، عارضه یابی، شناسایی نیازهای فناورانه و ... انجام شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار