کد خبر: ۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳ 22 February 2015
فرماندار شهرستان فردیس گفت: یکی از مهمترین نیازهای این شهرستان توسعه مراکز درمانی و بهداشتی است لذا مسئولان باید در احداث بیمارستان 160 تختخوابی این شهرستان تلاش دو چندانی داشته باشند.
به گزارش فارس مهدی مهرور با بیان اینکه توسعه امکانات و تجهیزات درمانی در این شهرستان یکی از مهمترین مسائلی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد تأکید کرد: متأسفانه این شهرستان از کمبود سرانه‌های بهداشت و درمان رنج می‌برد و مردم در این شهرستان نیز از نبود امکانات لازم درمانی گلایه دارند.
وی با تاکید بر اینکه اختصاص اعتبارات و ایجاد زمینه‌های لازم برای احداث این بیمارستان و دیگر مراکز درمانی یکی از مهمترین مقوله‌هایی است که باید هر چه سریع‌تر در این شهرستان پیگیری شود افزود: در این راستا می‌توانیم با استفاده از توان بخش خصوصی و خیران نیز برنامه‌های خود را در مسیر توسعه خدمات درمانی در این شهرستان محقق سازیم.
فرماندار فردیس خاطرنشان کرد: هم اکنون تنها مرکز درمانی این شهرستان با 10 تخت بیمارستانی فعال است که با توجه به جمعیت ساکن در این شهرستان این مرکز نمی‌تواند پاسخگو باشد.
مهرور تأکید کرد: توسعه خدمات درمانی و ارتقای امکانات پزشکی در این شهرستان که به عنوان یکی از نیازهای مهم فردیس محسوب می‌شود باید در اولویت قرار گیرد و مسئولان برای رشد این سرانه‌ها توجه و تلاش بیشتری را از خود نشان دهند.
وی بر استقرار تمام ادارات در این شهرستان تأکید کرد و گفت: برای توسعه خدمات‌رسانی‌ها در این شهرستان لازم است تا تمامی ادارات در فردیس راه‌اندازی شود.
به گفته مهرور به جز پنج اداره، باقی ادارات در شهرستان مستقر هستند و اداراتی مانند بهزیستی متعهد شدند تا پایان سال در فردیس ایجاد شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار