رییس اداره امور منابع آب آمل و محمودآباد با اشاره به استقبال سرمایه‌گذاران در حوزه بسته بندی آب شرب، گفت: با حمایت دستگاه قضایی 10 هکتار از بستر رودخانه که مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته بود آزادسازی شد.
کد خبر: ۶۸۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ 07 December 2018

 ولی‌الله ولی‌پور در جلسه حفاظت از منابع آب با بیان اینکه برای ایجاد اشتغال پایدار و تولید در شهرستان آمل تمامی مجوزهای بسته بندی آب معدنی در دست ساماندهی است، اظهار کرد: مشارکت مردم در مدیریت و حفظ کمی و کیفی آب ضروری است.

وی با اشاره به تخصیص مقدار 162 لیتر آب برای 31 شرکت آب معدنی در سال‌های گذشته، اظهار کرد: از 31 مورد تخصیص صادره به مقدار 162 لیتر، 12 مورد با تخصیص 55 لیتر به علت عدم بهره‌برداری و عدم ایجاد اشتغال لغو تخصیص شدند.

 

رئیس اداره امور منابع آب آمل و محمودآباد در ادامه عنوان کرد: 13 واحد بسته بندی آب شرب با تخصیص 65 لیتر در حال احداث کارخانه هستند.

این مسئول با بیان اینکه 6 کارخانه با تخصیص 42 لیتر و با اشتغال‌زایی مستقیم بیش از 200 نفر در حال تولید و فعالیت هستند، افزود: جهت حمایت از سرمایه‌گذاری، امور منابع آب طی مدت 24 ساعت موافقت نامه اولیه را صادر می‌کند.

ولی‌پور با اشاره به استقبال سرمایه‌گذاران در حوزه بسته بندی آب شرب (آب معدنی)، یادآور شد: نظارت دقیق در این حوزه وجود دارد.

وی با بیان اینکه ساخت و ساز در بستر و حریم رودخانه و نهرها و مجاری آبی غیرمجاز و ممنوع است، تاکید کرد: دهیاران و شهرداران در برخورد قاطع با متخلفان همکاری کنند.

رئیس اداره امور منابع آب آمل و محمودآباد با اشاره به حمایت دستگاه قضایی نسبت به آزادسازی 10 هکتار از بستر که مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته بود، گفت: با پیگیری امور منابع آب 40 هکتار از بستر رودخانه تعیین تکلیف و بیش از 70 هکتار از بستر رودخانه جهت تعیین تکلیف در دست اقدام است.

ولی‌پور در پایان گفت: آزادسازی بیش از 80 هکتار از بستر رودخانه از طریق دستگاه قضایی در حال پیگیری است.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار