به گزارش تابناک تبریز، محمد تقوی در حاشیه تمرین امروز طی گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بعد از بازی با پرسپولیس ریکاوری خوبی داشتیم. ملی‌پوشان ما زیر نظر کادر فنی تیم ملی ریکاوری کردند و بعد یک روز استراحت داشتیم و امروز همه بازیکنان در تمرین هستند. با بازیکنان جلسه‌ای داشتیم و با آن‌ها حرف زدم.
کد خبر: ۶۸۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 28 November 2018

به گزارش تابناک تبریز، محمد تقوی در حاشیه تمرین امروز طی گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بعد از بازی با پرسپولیس ریکاوری خوبی داشتیم. ملی‌پوشان ما زیر نظر کادر فنی تیم ملی ریکاوری کردند و بعد یک روز استراحت داشتیم و امروز همه بازیکنان در تمرین هستند. با بازیکنان جلسه‌ای داشتیم و با آن‌ها حرف زدم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه معمولاً بعد از انجام بازی‌های بزرگ تیم‌ها به خاطر هیجانات آن مسابقه تمرکزشان را از دست می‌دهند، افزود: به همین خاطر می‌خواستم به بچه‌ها بفهمانم که بازی با پارس جنوبی جم برای ما از پرسپولیس سخت‌تر است. بازی با پرسپولیس تمام‌شده، باید هیجانات این بازی را کنار بگذاریم و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

تقوی در ادامه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شما می‌بینید که بعد از بازی با پرسپولیس همه مطبوعات و رسانه‌ها درباره این مسابقه صحبت می‌کنند. ما کادر فنی و بازیکنان باید آن بازی را فراموش کنیم و تمام تمرکزمان روی آن مسابقه باشد.

تقوی تصریح کرد: ما می‌دانیم کار سختی داریم چون پارس جنوبی یک تیم فیزیکی و منظم است و حضورش در بین 5 تیم اول جدول رده‌بندی هم سختی بازی را نشان می‌دهد.

وی گفت: من از هیچ حریفی نمی‌ترسم اما به بچه‌ها هشدار می‌دهم. البته که از هیچ‌وقت از بازی تیمم راضی نمی‌شوم و اعتقاددارم اگر شما از بازیکنانت راضی باشی، خودکشی کرده‌ای. الآن هم از نوع بازی با پرسپولیس راضی نیستم و از بیست به آن‌ها نمره 16 می‌دهم. مقابل پارس جنوبی باید بیشتر از 16 بگیریم.

سرمربی تیم تراکتورسازی درباره شایعاتی مبنی بر مذاکره با طارمی و احمدزاده تأکید کرد: هیچ مذاکره‌ای با مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده نداشتیم و به‌هیچ‌عنوان این مسئله صحت ندارد. روزی که مسئولیت فنی تیم را قبول کردم گفتم این تیم 5 بازیکن می‌خواهد اما وقتی با تیم کارکردم الآن به این نتیجه رسیدم که با جدایی دو بازیکن تراکتورسازی فقط یک بازیکن می‌خواهد و بازیکن دیگری لازم نداریم.

تقوی درباره آخرین وضعیت استوکس اظهار داشت: آنتونی استوکس در اختیار باشگاه قرار دارد و کمیته انضباطی باشگاه درباره او تشکیل می‌شود. هرزمانی او به تمرین بیاید من درباره‌اش صحبت می‌کنم که می‌تواند بازی کند یا نه. فعلاً که به تمرین نیامده است.

وی در پاسخ به سؤالی درباره اعتصاب بازیکنان پارس جنوبی جم طی دو روز گذشته تصریح کرد: به قول انگلیسی‌ها ما نباید فریب این پلی تکنیک‌ها را بخوریم!

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: جدایی هیچ بازیکنی از تراکتورسازی فعلاً مشخص نیست. هر وقت این موضوع قطعی شد درباره جایگزین تصمیم می‌گیریم. ما یک بازیکن در نیم‌فصل می‌خواهیم که آن زمان درباره‌اش حرف می‌زنیم.

تقوی درباره انتخاب بین بازیکن داخلی و خارجی برای جذب در نیم‌فصل اذعان داشت: از قدیم گفته‌اند چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است. اگر بازیکن ایرانی خوب و باکیفیتی باشد چرا باید بازیکن خارجی جذب کنیم و پول به خارجی‌ها بدهیم.

وی ادامه داد: سیاست باشگاه و اعتقاد من این است که اگر قرار به خارجی است باید فردی بیاید که کیفیت بهتری نسبت به داخلی‌ها داشته باشد. اگر از بازیکنان داخل ایران کسی باشد که به کارمان بیاید، از او استفاده می‌کنیم و بار مالی زیادی نیز به باشگاه تحمیل نمی‌کنیم. من قول می‌دهم اگر بتوانیم و وقت داشته باشیم، بازیکنی مثل محمدرضا آزادی با سرمایه‌گذاری خوب می‌تواند جزو بهترین فورواردهای ایران شود.

سرمربی تیم تراکتورسازی ریکاوری ملی‌پوشان در اردوی تیم‌ملی تأکید کرد: یکسری بازیکنان هستند که تفکر حرفه‌ای دارند و می‌توانند از خودشان مراقبت کنند. من حتی به برخی بازیکنان مرخصی دادم چون می‌دانستم که می‌توانند خودشان را مدیریت کنند.

وی افزود: ما باید این فرهنگ را جا بیندازیم که بازیکنان از خود مراقبت کنند. اینکه بازیکن زوری به تمرین بیاید و ذهنش با ما نباشد، درست نیست. شاید بگویید این بی‌انضباطی است، اما اشکالی ندارد اگر این‌طور است من مربی بی‌انضباطی هستم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :