مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: امکانات امدادی در این استان مطلوب نیست و با درجه مطلوب فاصله زیادی دارد.
کد خبر: ۶۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 29 July 2015
به گزارش تابناک - البرز: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز گفت: امکانات امدادی استان با درجه مطلوب فاصله دارد.
البته مدیران البرزی نگفتند که این تغییر و تحول به دلیل عملکرد هلال احمر کرج در سیل اخیر بوده، اما شواهد نشان می دهد که انتقادها به نحوه امدادرسانی به ویژه ساعات ابتدایی حادثه از سوی این جمعیت، عامل اصلی این تغییر در چنین شرایطی بوده است.
در حال حاضر ماموران امداد و نجات هلال احمر شهرستان کرج و استان البرز، مشغول به تداوم امدادرسانی به سیل زدگان هستند.
در مراسم تودیع و معارفه مدیران هلال احمر کرج، احسان نصیری مدیر عامل جمعیت هلال احمر کرج طی سخنانی با بیان اینکه امکانات امدادی در استان مطلوب نیست و امکانات امدادی استان با درجه مطلوب فاصله دارد. اظهار کرد: کمبود امکانات در استان سبب نشده است که امدادرسانان در البرز در مأموریت‌های خود کم‌کاری کنند.
وی ادامه داد: با توجه به تمام کمبودها امدادرسانان در تمام مأموریت‌های خود موفق عمل کرده‌اند.
این مسئول تأکید کرد: امدادگران هلال‌احمر در فصول مختلف طرح‌هایی را اجرایی می‌کنند و تا‌کنون توانسته‌اند خدمات‌رسانی‌ خوبی را به مردم ارائه دهند.
نصیری با بیان اینکه این طرح‌ها شامل ایام نوروز، امداد زمستانی و ... است،‌ گفت: امدادرسانان با هدف خدمات‌رسانی به مردم و در مسیر نجات حادثه‌دیدگان تلاش‌های بسیاری را از خود نشان دادند که همین امر توانسته است میزان رضایتمندی مردم را از این جمعیت ارتقاء دهد.
در این مراسم منصور محمدی به عنوان رئیس جدید جمعیت هلال‌احمر کرج معرفی و از خدمات شایسته تیمور علیخانی قدردانی به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار