معاون مسکن شهری بنیاد مسکن کشور:
حق شناس گفت: ساخت 5 هزار واحد مسکن از این طرج امیدواریم امسال به اتمام برسد که به مردم واگذار شود.
کد خبر: ۶۸۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 28 November 2018

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بازدید از پروژهای بنیادمسکن شهرستان میبد، تامین مسکن اقشارکم درآمد در شهرهای زیر 25هزار نفر را از برنامه های مهم دولت اعلام کرد .
محمدجواد حق‌شناس گفت: از سهم 347 هزار واحدی بنیادمسکن، 330هزار واحد در کشور به اتمام رسیده و با دریافت سند اعیانی مورد استفاده قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه بقیه این واحدها هم طبقه برنامه هایی که وزارت مسکن و شهرسازی تنظیم کرده است؛ در سال98 به اتمام خواهد رسید گفت: بنیاد مسکن از محل پروژه های حساب 100و منابع داخلی بنیاد مسکن 25 هزار واحد تامین مسکن اقشار کم درآمد، در دست ساخت دارد که امیدواریم امسال بالغ بر 5هزار واحد از آن به اتمام برسد و به مردم واگذار شود.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت : همچنین در استان یزد هم برنامه خوبی در زمینه مسکن شهری به اجرا درآمده است از جمله در شهرستان میبد نزدیک 100 واحد مسکونی شروع کردند که بخشی در اختیارمردم قرار گرفته است و بخشی هم تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.
وی اشاره کرد: از جمله برنامه های دیگری که در تامین مسکن اقشارکم درآمد در قالب برنامه دولت دردست پی گیری داریم ؛ موضوع مسکن اجتماعی است که با تامین منابع از سوی سازمان برنامه در آینده نزدیک شاهد کار در زمینه مسکن اجتماعی هم خواهیم بود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار