فرمانده انتظامی استان قزوین :
فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری اعضای باند سارقان تحت عنوان مأمور که اخاذی می‌کردند خبر داد.
کد خبر: ۶۸۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ 26 November 2018

سارقان مأمورنما در دام پلیس قزوین افتادند

به گزارش تابناک قزوین،سردار مهدی محمودی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت تحت عنوان مأمور در سطح استان قزوین که موجب جو ناامنی و ایجاد بدبینی شده بود، کارگروه ویژه‌ای متشکل از پلیس آگاهی استان و شهرستان البرز تشکیل که شناسایی و دستگیری سارقان تحت عنوان مأمور در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: در تحقیقات فنی پلیسی هویت 3 سارق در استان البرز که تحت تعقیب استان‌های همدان و اصفهان نیز بود شناسایی شد.

وی اضافه کرد: مأموران پلیس آگاهی با شناسایی محل اختفای سارقان در شهرستان نظرآباد و هشتگرد استان البرز در یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری 3 نفز از سارقان شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی در بازجوئی فنی مأموران ابتدا منکر بزه انتسابی بودند ولی در مواجهه با شاکیان پرونده و مدارک و مستندات بدست آمده به عمل مجرمانه خود و اخاذی از شهروندان به تعداد 12 فقره تحت عنوان مأمور پلیس در شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز اعتراف کردند.

محمودی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورتی که فردی یا افرادی با عنوان مأمور نیروی انتظامی درخواستی داشتند، از آن‌ها تقاضای کارت شناسایی و حکم مأموریت کرده و در صورت عدم ارائه کارت شناسایی و حکم مأموریت، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار