مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: حجت الاسلام و المسلمین عباس دانشی به عنوان مدیرکل فرهنگ و اسلامی استان قم انتخاب شد.
کد خبر: ۶۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 29 July 2015
به گزارش تابناک قم، حسین محمودی با اعلام این خبر، اظهارداشت: آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی قم روز شنبه دهم مردادماه با حضورسید عباس صالحی،معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسین نوش آبادی،معاون حقوقی و پارلمانی و محمد مهدی احمدی، مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران و مسوولان استانی و همچنین جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر درتالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

وی درخصوص علت این تغییر مدیریتی گفت: حجت الاسلام ایزدپناه بیستم اردیبهشت ماه سال جاری نامه استعفای خود را به منظور نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کرد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تصریح کرد: پس از تقدیم این استعفانامه، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به ایشان دستور داد چون تا زمان الزام قانونی به استعفا از مدیریت، زمان زیادی مانده است لذا تا آن زمان به کار خود ادامه دهید.

محمودی ادامه داد: پس از این دستور، با توجه به رسیدن مهلت قانونی الزام استعفای مدیران مشاغل ملی برای شرکت در انتخابات، مدیرکل ارشاد قم درنامه ای دیگر خطاب به آقای جنتی، درتاریخ 23 خردادماه سال جاری مجددا درخواست پذیرش استعفا کرد که وی با استعفای حجت الاسلام ایزدپناه از مشاور وزیر که پست ملی است موافقت و تاکید کرد ایشان تا تعیین مدیرکل جدید به کار خود ادامه دهند.

وی افزود: درنهایت با پیشنهاد حجت الاسلام ایزدپناه، وزیر با انتخاب حجت الاسلام عباس دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان به عنوان مدیرکل جدید ارشاد قم موافقت کرد. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
در قم قحط الرجال بود از استان سیستان مدیر کل وارد می کنند؟!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
قراره همیشه از استانهای بزرگ بیایند تبعیض هم حدی داره جوادبامری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار