رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اجلاس مدیریت شهری شیراز با ائمه جمعه فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 29 July 2015

تابناک فارس به نقل از فارس:محمدرضا هاجری اظهار داشت: در طی یک تا دو هفته آینده جلسه مدیریت شهری شیراز متشکل از شورا و شهرداری با 400 نفر از ائمه جمعه فارس برگزار و اقدامات شورا و شهرداری برای ائمه جمعه تشریح می‌شود.

وی یادآور شد: پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری اجلاس کمیسیون‌های فرهنگی کلان‌شهرهای کشور در تهران برگزار می‌شود و جناب آقای فرخ‌زاده معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز و خانم زهرا یقطین نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز در این اجلاس حضور به هم خواهند رساند.

این عضو شورا اضافه کرد: کمیسیون فرهنگی شورا تأکید ویژه‌ای بر فراهم‌آمدن بسترهای فرهنگی و ورزشی در محلات دارد و برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به‌ویژه در محلات کمتر برخوردار طرح‌های متعددی را اجرا کرده است.

هاجری یادآور شد: در حال حاضر از نظر اماکن ورزشی با وضعیت ایده‌آل فاصله‌داریم و در حوزه ورزش‌های آبی، شهر شیراز در بین کلان‌شهرهای کشور بسیار ضعیف است اما شهرداری و شورا با احداث سالن‌های ورزشی، زمین چمن و چمن مصنوعی و اقدامات متعدد دیگر، بهبود فضای ورزشی محلات را هدف‌گذاری کرده‌اند.

این عضو شورای شهر شیراز بیان کرد: ما وظیفه‌داریم بستر لازم برای فعالیت سالم جوانان را فراهم آوریم که نوجوانان و جوانان ما به سمت تفریحات ناسالم نروند و علاوه بر اینها، معتمدان محلات، هیئت‌امنای مساجد، پدران و مادران و افرادی که برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان طرح و برنامه‌ای دارند آن را به کمیسیون فرهنگی ارائه کنند و مطمئن باشند درب کمیسیون فرهنگی شورا به روی همگان باز است.

هاجری اضافه کرد: در حال حاضر نیازسنجی از محلات کمتر برخوردار شیراز با قوت ادامه دارد و به حدود 700 نفر از یاوران شورای مناطق 10 گانه شهرداری اعلام کرده‌ایم که نیازمندی‌های در اولویت محلات را به شورا ارسال کنند.

وی افزود: با اعلام فراخوان نیازسنجی، بخشی از نیازهای رصد‌شده توسط معتمدان محلات و یاوران شورا به دست ما رسیده که برای رفع مشکلات مطرح‌شده و تحقق نیازهای مردم در محلات برنامه‌ریزی دقیقی را در دستور کارداریم.

این عضو شورا بیان کرد: شورا و شهرداری به‌طور مستمر سرکشی‌هایی به خانواده شهدا و ایثارگران در 10 منطقه انجام می‌دهند و در طی این دیدارها نیز مشکلات انتقال داده شده و پیگیری می‌شود.

وی اظهار داشت: اعضای شورا که در مناطق شهرداری ناظر هستند نیز با حضور در مساجد، بازدید از محلات و دیدار چهره به چهره با مردم، نیازها را بررسی کرده و در کمیسیون‌ها و صحن شورا طرح می‌کنند و برنامه سالیانه شورا بر مبنای همین نیازها و اولویت‌سنجی آن تدوین می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار