حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، گفت:تولید سریال ها و مستند های مذهبی،در تحول فرهنگی اثرگذار است.
کد خبر: ۶۷۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 11 November 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی گفت: تولید سریال ها و نمایش های مذهبی علاوه بر ایجاد تحول فرهنگی می تواند در رشد و توسعه آموزه ها و شعائر دینی و همچنین جذب آحاد جامعه به‌ ویژه جوانان و نوجوانان به ارزش های دینی اثرگذار باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، ادامه داد:بهره گیری از قدرت رسانه و نرم افزار های موجود در حوزه فضای مجازی یکی از راهکارهای مهم انتقال فرهنگ اسلامی و قرآنی به افراد جامعه در عصر کنونی است.

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، یکی از اقدامات ماندگار روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی را ساخت و تولید مستند روحانیون مستقر برشمرد و گفت:این اقدام و پخش آن از شبکه یک سیما با استقبال خوب مخاطبان در کشور به‌ویژه استان البرز روبه رو شده بود.

وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمن در حوزه رسانه به منظور کم رنگ کردن ارزش ها و شعائر دینی در بین مردم،فعالیت در این حوزه به منظور ترویج آموزه ها و شعائر دینی را لازم و ضروری خاطر نشان کرد.

مسعودی، در ادامه گفت:کجروری های اجتماعی در سطح جامعه به‌ویژه در بین جوانان و نوجوانان ناشی از عدم شناخت آنها نسبت به اسلام و آموزه های ارزشمند آن است و شناساندن آموزه ها و شعائر دینی و مفاهیم قرآنی به نسل جوان جامعه از اهداف مهم تبلیغات اسلامی است.

این مسئول فرهنگی،گفت:تبلیغات اسلامی با بهره گیری از توانمندی های تبلیغی خود گام ها اثرگذاری را به منظور کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی برداشته است.

وی برگزاری دوره های آموزشی در حوزه رسانه ویژه روحانیون مستقر و مبلغین اعزامی در سطح استان البرز را از گام های اثرگذار در این حوزه خاطر نشان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار