امام جمعه شهر فردیس با اشاره به حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی روز 13 آبان گفت: توطئه دشمنان و تحریم های آمریکا در روحیه استکبار ستیزی ملت ایران تاثیری نخواهد گذاشت اما در مقابل این تحریم ها و زورگویی های دشمنان ایستاده است.
کد خبر: ۶۷۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 10 November 2018

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر فردیس افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 13 آبان امسال معنا دار بود زیر آمریکا اعلام کرده بود که تحریم های جدید را بر علیه ایران آغاز می کند.
وی گفت: آمریکایی ها هیچ وقت سر سازش و آشتی با کشور ایران نخواهند داشت تا ملت ایران دست از ارزش ها و اعتقادات بر ندارد و کشور را تحویل آمریکایی ها مثل گذشته ندهد از دشمنی با ایران دست برخواهد داشت.
خطیب جمعه شهرستان فردیس گفت: امروز شواهد نشان می دهد که آمریکایی ها 8 کشور را از تحریم ها استثناء کردند و بعضی از کشور ها مانند چین ، هند و ترکیه به معاملات نفتی خود با کشور ایران ادامه خواهیم داد.
وی در ادامه ضمن تبریک سالروز هجرت پیامبر از مکه به مدینه و فرارسیدن ماه ربیع الاول، به لیله المبیت اشاره کرد و افزود: در این شب امام علی (ع) با قرار گرفتن در بستر پیامبر فداکاری خود را تا پای جان برای حفظ اسلام ثابت کرد.
وی در بخش دیگر خطبه ها به 20 آبان سالروز شهدای اقتدار که شهرستان فردیس به نام این شهداء مزین است اشاره و اظهار داشت: از 35 شهدای اقتدار، 17 شهید متعلق به شهرستان فردیس است که در چنین روزی شهید تهرانی مقدم و همکارانشان در حادثه ای که 7 سال گذشته اتفاق افتاد به شهادت رسیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار