تابناک: شهردار کاشان روز دوشبنه به دعوت مجمع شهرهای اسلامی و بنیاد بین المللی رهبران شهری به وین سفر کرد.
کد خبر: ۶۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ 28 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سید محمد ناظم رضوی پیش از سفر به وین در گفت و گو با خبرنگاران هدف از حضور در این مجمع را ایجاد ارتباط و تبادل نظرات بین شهرداران شهرهای اسلامی و کلانشهرها بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه طرح ابتکاری شکوفایی شهری محور اصلی همایش است، اظهار کرد: این طرح برای تصمیم گیران و سیاست گزاران شهری برای تقویت و شکوفایی همه جانبه و یکپارچه شهری است.

وی تولید، زیرساخت، کیفیت زندگی، برابری و شمول اجتماعی، پایداری زیست محیطی، حاکمیت و قانونگذاری را مهمترین ابعاد طرح ابتکاری شکوفایی شهر بیان کرد و گفت: در روز دوم نشست شهرداران، مجوز دبیرخانه دائمی خانه شهرهای اسلامی جهان با حضور سفرا و نمایندگان سازمان ملل و مجمع جهانی شهرهای اسلامی و بنیاد بین المللی رهبران شهری جهان به شهردار کاشان اعطا خواهد شد.

ناظم رضوی با اشاره به اینکه در این همایش جاذبه ها و فرصت های تاریخی، گردشگری، فرهنگی و صنعتی کاشان را در سخنانی معرفی و تبیین خواهد کرد، گفت: امیدواریم با معرفی ظرفیت های بالقوه و بومی منطقه با هدف توسعه صنعتی، اقتصادی، گردشگری و توسعه پایدار شهری، گام های اساسی برای کاشان برداشته شود.

نشست دوروز مجمع جهانی شهرهای اسلامی و بنیاد بین المللی رهبران شهری در روزهای ششم و هفتم مرداد امسال با موضوع طرح ابتکار شکوفایی شهری در مقر سازمان ملل در شهر وین اتریش برگزار می شود.

در این سفر حسن الماسی عضو شورای اسلامی شهرکاشان و نماینده شورای عالی استانها، شهردار کاشان را همراهی می کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار