معاون مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد کرمانشاه از پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در این مرکز خبر داد.
کد خبر: ۶۷۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ 24 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، مهدی سوری با اعلام این خبر گفت: ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت در هشت کد رشته مقطع کاردانی و کارشناسی، از اول آبان و به صورت حضوری در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه انجام می شود.

وی ادامه داد: این مرکز در سه کد رشته مقطع کاردانی شامل کاردانی فنی اینترنت و شبکه های گسترده، کاردانی حرفه ای حقوق ثبتی و کاردانی حرفه ای حقوق حل اختلاف و پنج کد رشته مقطع کارشناسی شامل کارشناسی حرفه ای حقوق ثبتی، مهندسی فناوری امنیت اطلاعات، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری ساختمان سازی و مهندسی فناوری نقشه برداری، متناسب با ظرفیت های اختصاص داده شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور دانشجو جذب می کند.

معاون مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه افزود: ثبت نام از متقاضیان از تاریخ اول آبان آغاز شده و تا 12 آبان به طول می‌انجامد.

سوری با بیان اینکه دانشجویان و علاقمندان می توانند از طریق مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه نسبت به ثبت نام اقدام کنند، گفت: افراد ثبت نام شده در این مرحله از لحظه ثبت نام ملزم به شرکت در کلاسهای درس همین نیمسال هستند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار