فرمانده لشکر عملیاتی 10سیدالشهدا (ع) با اشاره به ایثارگری مدافعان حرم گفت: شهدای مدافعین حرم برای استقلال من و شما رفتند آنها ثابت کردند اجازه نخواهیم داد کسی به مهین عزیزمان ایران جسارتی کند.
کد خبر: ۶۷۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 20 October 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ پاسدار رستمعلی رفیعی درمراسم اربعین شهادت شهید مدافع حرم اصغر الیاسی که با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و مردم چهارباغ در مسجد جامع چهارباغ برگزار شد ، گفت : پدرشهید اصغر الیاسی وقتی خبره شهادت پسرش را شنید گفت اگر اصغر به شهادت نمی رسید من باید به خودم شک میکردم که آیا در تربیت فرزندم کوتاهی کرده ام .

وی با اشاره به اینکه پدر شهید اصغر الیاسی حماسه ایی افرید که لرزه به اندام دشمنان انداخت افزود : پدر شهید اصغر الیاسی مثل امام حسین (ع )وقتی بر سر پیکره پسرش در معراج شهدا حاضر شد روضه علی اکبر خواند و گفت یا علی اکبر حسین این شهیدمان را قبول کن.

سرهنگ پاسدار رفیعی تصریح کرد : فیض این مراسم را مدیون پدر و مادر شهید هستید چون آنها همچنین فرزندی را تربیت کرده اند و آنها واسطه فیض اللهی هستند ، پدر و مادر شهید یک سربازی برای ولایت و انقلاب اسلامی تربیت کرده اند .

وی افزود :حضور رزمندگان در جبهه مقاومت برای حفظ انقلاب اسلامی می باشد شهید اصغر الیاسی تمام دغدغه اش حفظ انقلاب اسلامی بود .

فرمانده لشکر عملیاتی 10حضرت سیدالشهدا (ع) بیان کرد : دشمنان با جنگ نیابتی می خواستند وارد کشور عزیزمان بشوند ولی این شهیدان والامقام همین مدافعان حرم حماسه ایی آفریدند و آنها را به هلاکت رساندند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زنده پایدار است افزود : اگر دشمنان فکره خامی در ذهنشان دارند بدانند این انقلاب مدافعان مثل شهید الیاسی ها دارد ، شهدای مدافع حرم با بصیرت سیاسی و دینی وجود خود را صرف دفاع از اسلام کردند.

سرهنگ پاسدار رفیعی تصریح کرد : داعش با پرچمی که بر دست داشت هدفش این بود که اسلام را در چشم کل جهان خراب کند و یک جنگ روانی درست کنند ولی نامه ایی که مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی نوشتند و فرمودند ای جوانان بروید اسلام را بدون واسطه دریافت کنید و این نامه رهبر فرزانه انقلاب عالم بشریت را بیدارکرد .

وی در ادامه به وظایف همگان در قبال خون شهدا اشاره کرد و گفت: فرزندان ایران اسلامی هم ‌عهد و یک‌ صدا هستند و در راه شهدا گام می دارند، آنها اجازه نمی‌دهند قطره‌ای از خون پاک شهدای گلگون کفن پایمال شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد : همگان با قدردانی از خانواده‌های شهدا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهند زیرا این موضوع خنثی‌کننده توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار