نائب رئیس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی(ره) کرج گفت: برخی سهامداران افتخاری بیمارستان تخت جمشید اجازه نمی دهند بیمارستان امام باقی بماند، پرسنل دنبال حقوق و معوقات خود هستند.
کد خبر: ۶۶۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 20 October 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ قاسم طاهری گفت: آیا ایران کوچک مسئول و مدیر دلسوز ندارد؟چرا برخی مدیران به شعار دادن عادت کرده اند و از عمل خبری نیست.

وی افزود: پرسنل دنبال حقوق معوقه خود هستند،بی تفاوتی مسئولان سبب برپایی تجمات صنفی شد،آیا منافع اقتصادی سازمان همیاری مهمتر از منافع و مصالح نظام،نام نیک حضرت امام و جان بیماران است؟

طاهری اضافه نمود: آیا ادامه این تجمعات،خوراک تبلیغاتی رسانه های خارج از کشور برعلیه کشورمان نمی شود؟چرا چاره اندیشی نمی کنند؟

وی گفت: از دادستان محترم کرج درخواست می کنیم به عنوان مدعی العموم با همان قاطعیت و تدبیری که همیشه داشته اند، ورود کرده موضوع را پیگیری کنند.

نائب رئیس شورای اسلامی کار بیمارستان با اشاره به اینکه،همه دوست دارند،خبرهای خوب از شهرشان منتشر شود،اضافه کرد: همه ما دغدغه شهرمان را داریم،شنیدن خبر خوب افتتاح یک مرکز درمانی بهتر است یا خبر تعطیلی یک بیمارستان تخصصی با کلیه تجهیزات مدرن و بیکاری پرسنل ماهر و زحمتکشی که ماههاست حقوق نگرفته اند؟

وی بیان نمود: برخی از سهامداران افتخاری بیمارستان تخت جمشید که از تصمیم گیران نیز هستند،نمی گذارند و نمی خواهند بیمارستان امام باقی بماند و به احیاء بیمارستان سازمان پزشکی شفا رغبتی نشان نمی دهند.

 طاهری اضافه کرد: چرا سازمان همیاری به انتشار آگهی مزایده از طریق جراید سراسری اقدام نمی کند؟ چرا در سطح شهر با نصب بنر تاریخ مزایده اعلام نمی گردد؟چرا با دانشگاه علوم پزشکی تهران مذاکره نمی شود؟

این مسئول گفت: تجربه نشان داد،مزایده در کرج نتیجه ندارد و بهتر است از طریق اعلام مزایده در تهران سرمایه گذاران را در جریان قرار داد.

وی گفت: عده ای فرصت طلب می خواهند با قیمتی پایین تر از قیمت کارشناسی بیمارستان را تصاحب کنند و به همین جهت مانع تراشی و فرصت سوزی می کنند.

طاهری با بیان اینکه سازمان همیاری خلف وعده کرده است،خاطرنشان ساخت: مدیرعامل سازمان یک هفته برای تعیین تکلیف وضعیت بیمارستان فرصت خواسته بود،اکنون چند هفته گذشته و اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: صداقت و شفافیت در گفتار و کردار شمشیری است برنده که متاسفانه در مسئولین مشاهده نمی شود.

طاهری گفت: آقای آهنگران تمایل به باز کردن گره دارند ولی مشاوران شان اجازه نمی دهند.

وی افزود: با توجه به صبوری و تحمل پرسنل بیمارستان که ماههاست حقوق نگرفته اند،من پیشنهاد می کنم سهم سازمان همیاری به پزشکان و پرسنل واگذار شود تا مانند برخی مراکز درمانی همانند،محب مهر تهران،محب یاس،محب کوثر و...به صورت خودگردان اداره شود.

طاهری گفت: سازمان همیاری چه ربطی به امور درمانی دارد؟عدم آشنایی با حوزه درمان سبب بروز مشکلات فراوان گردیده و بهترین اقدام سپردن این حوزه به متخصصان است.

طاهری اضافه کرد: ما نباید فقط به فکر این دنیا باشیم،به هرحال به روز قیامت اعتقاد داریم و اگر در این دنیا پاسخگوی اعمال مان نیستیم در آن دنیا نمی توانیم از پاسخگویی فرار کنیم،من از مسئولان تقاضا می کنم تدبیر به خرج داده و اقدامی کنند که اجر دنیوی و اخروی برایشان داشته باشد.

خبرنگار خانم خاکپور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار