رئیس بیمارستان البرزکرج با بیان اینکه این بیمارستان روزانه بیش از پنج هزار نفر مراجعه کننده دارد، گفت: برای روان سازی ترافیک ، احداث سه مسیر جدید در این محدوده ضروری است.
کد خبر: ۶۶۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ 16 October 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ دکتر فرهاد حمزه زاده اظهارداشت: متاسفانه با این حجم مراجعه کننده به بیمارستان البرز زیاد است اما مشکل راه دسترسی داریم.
وی ادامه داد: بارها این مشکل را با مدیریت شهری کرج مطرح کرده ایم اما تا کنون اقدام موثری در این زمینه صورت نگرفته است.
حمزه زاده افزود: راه دسترسی به بیمارستان البرز می تواند از یک مسیر به چهار تبدیل شود که همت مسئولان شهری را می طلبد.
این مسئول با اشاره به اینکه بیمارستان البرز یکی از بیمارستان های مهم استان البرز محسوب می شود، بیان داشت: متاسفانه دسترسی مراجعه کنندگان به بیمارستان با مشکل صورت می گیرد.
وی خاطر نشان کرد: ترافیک سنگین در تنها مسیر دسترسی به بیمارستان البرز سبب شده تا برخی بیماران
در مسیر انتقال به این بیمارستان ، جان خود را از دست بدهند.
حمزه زاده گفت: به عنوان نمونه چندی پیش یک جوان 19 ساله حین انتقال به این بیمارستان در ترافیک مسیر جان خود را از دست داد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به خدمات بیمارستان فوق تخصصی البرز اشاره کرد و اظهارداشت: اکنون در این بیمارستان 35 پزشک فوق تخصص، 150 پزشک متخصص، 25 پزشک عمومی و سه دندانپزشک حضور دارند.
حمزه زاده، حمایت رسانه ها را دلگرمی برای کارکنان بیمارستان البرز عنوان کرد و گفت: کار در بیمارستان برای پزشکان منفعت مالی ندارد و تنها هدف خدمت به مردم و مراجعه کنند گان است .
وی خاطر نشان کرد: بیمارستان البرز، تنها و بهترین بیمارستانی است که همه جانبه در خدمت مردم است تنها کاستی آن نداشتن بخش آنژیوگرافی و قلب است که راه اندازی این بخش نیز در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: بیمارستان البرز دارای پد بالگرد بوده که هر هفته 30 سورتی پرواز دارد و بیماران و مصدومانی که آسیب های جدی دارند توسط بالگرد به این بیمارستان انتقال می یابند.
حمزه زاده با بیان اینکه تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان البرز بسیار زیاد است، گفت: برخی نارضایتی هم وجود دارد که با برنامه ریزی منسجم و نظم دهی مناسب درصدد افزایش رضایتمندی مردم هستیم.
وی اظهارداشت: اکنون تعداد عمل های جراحی در بیمارستان البرز افزایش یافته وهیچ یک از بیماران و مراجعه کنندگان به محض ورود به بیمارستان معطل نخواهند شد.
این مسئول بیمارستان البرز را بیمار محور خواند و گفت: در بخش های تصویربرداری، ام. آر.ای ، رادیولوژی و سونوگرافی بهترین هستیم، چرا که از به روز ترین دستگاه ها برای خدمات دهی به بیماران استفاده می کنیم.
حمزه زاده گفت: البته تعداد متقاضیان در بخش سونوگرافی زیاد است که دراین بخش نارضایتی هایی وجود دارد و درصدد رفع کاستی هستیم.
وی ، شمار مراجعه کنندگان روزانه به بخش های ام.آر آی ، سی تی اسکن، سونوگرافی و رادیولوژِی را 700 نفرعنوان کرد و افزود: البته بیماران اورژانسی بدون نوبت و معطلی می توانند خدمات لازم را بگیرند.
حمزه زاده خاطر نشان کرد: روزانه 150 بیمار در بخش های مختلف بیمارستان بستری می شود و 110 مورد اعمال جراحی بزرگ و کوچک انجام می شود.
رئیس بیمارستان البرز اظهارداشت: درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی نیز در این بیمارستان فعال است و در 2 نوبت صبح و عصر حدود 2 هزارو 500 بیمار را پذیرش می کنند.
وی گفت: آزمایشگاه هر روز 900 مریض را پذیرش می کند و 800 نفر از خدمات اورژانس بیمارستان بهره مند می شوند.
حمزه زاده افزود: بیمارستان البرز در بحث خدمات دهی به مادران پر خطر اقدامات ارزشمندی را انجام داده است .
وی بیان داشت: جدیدترین مورد خاص هفته گذشته در بیمارستان البرز رخ داد که یک مادر باردار با مشکل هموفیلی نوع A جهش یافته به این بیمارستان انتقال یافت که توسط پزشکان متخصص زنان، هماتولوژیست ، تیم متخصصان داخلی و بیهوشی بیماری و به موقع تشخیص داده شد و مادر و نوزاد ازمرگ حتمی نجات یافتند.
وی ادامه داد: ماهانه به طور متوسط یک تا 2 مادر پرخطر در این بیمارستان از مرگ نجات پیدا می کنند.
حمزه زاده با بیان اینکه وضعیت اقتصادی که اکنون در کشور حاکم است بر روی درآمد های مردم تاثیر گذار بوده، گفت: این وضعیت سبب شده تا آمار مراجعه کنندگان به بیمارستان افزایش یابد و اعمال جراحی مختلف نیز در این بیمارستان بالا رود.
اکنون انواع اعمال جراحی مختلف ،جراحی عمومی و مغز و اعصاب و انواع تومورها و مشکلات ستون فقرات در این بیمارستان انجام می شود.
وی تاکید کرد: بهترین متخصصان اورژانس در بیمارستان البرز به کار گرفته شده اند و بهترین امکانات در اختیاربیماران قرار می گیرد ضمن آنکه با بسیاری از بیمه های تکمیلی نیز قرارداد داریم.
این مسئول گفت: سیستم نوبت دهی خط ایوان بر روی 40 خط نصب شده و مردم می توانند با گرفتن شماره 02634128 وقت بگیرند.
بیمارستان فوق تخصصی البرز دارای بخش های تخصصی و فوق تخصصی است که خدمات مناسبی را علاوه بر مردم البرز به استان های همجوار ارائه می دهد.
این بیمارستان به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات رایگان فوق تخصصی ، تخصصی و عمومی ارائه می دهد ضمن آنکه سایر قشرها از خدمات آن بهره مند می شوند.
بخشی از مراجعه کنندگان به این بیمارستان از سایر استان های کشور مانند قزوین و غرب استان تهران هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار