کد خبر: ۶۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸ 26 July 2015

مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز گفت: شورای شهر کرج پس از چندین ماه پیگیری سرانجام کمک ۵۰ میلیونی سال گذشته خود را عملی کرد.
محمد خالقی در گفتگو با مهر اظهار کرد: در اواخر فصل گذشته و در جلسه ای که با برخی مسئولان شهری و خیران ورزش داشتیم نماینده شورای شهر قول کمکی ۵۰ میلیون تومانی را به این تیم داد که سرانجام پس از چند ماه دوندگی این مبلغ روز گذشته به حساب این باشگاه واریز شد.
وی افزود: لایحه درخواست کمک نیم میلیارد تومانی این باشگاه هم با مخالفت و نارضایتی برخی اعضای شورا به ۱۰۰ میلیون تومان تنزل یافته است و امیدوارم به زودی همین کمک اندک به دست ما برسد.
سطح حمایت ها در البرز بسیار پایین است
خالقی با بیان اینکه سطح حمایت ها در کرج و البرز قابل مقایسه با هیچ شهری در ایران نیست، گفت: جای تاسف دارد که ما در استان خود برای هماهنگی یک بازی و یک جلسه تمرینی باید با چندین نفر مکاتبه کنیم و در شهرهای دیگر مسئولان استان همه جوره پشت تیم خود هستند و تلاش می کنند نماینده استان و شهرشان با دغدغه کمتری به میدان برود.
مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز با اشاره به بازی هفته سوم این تیم با تیم راه ساری گفت: مردم و مسئولان این شهر با انگیزه خاصی دو ساعت قبل از شروع بازی در سالن بودند و هر آنچه در توان داشتند برای موفقیت تیم خود ارائه کردند اما ما در کرج برای تامین اولیه ترین نیاز خود با بی مهری روبرو هستیم.
پیشنهاد شهرقدسی ها برای انتقال تیم به تهران
وی با بیان اینکه از گفتن این حرف ها و شکوه ها خسته شده است، گفت: شرایط ما به گونه ای است که مسئولان شهر قدس در استان تهران به ما پیشنهادکردند به نمایندگی از آنها در لیگ برتر به میدان برویم و آنها تمام نیازهای ما را مرتفع کنند اما در نهایت مسئولان بالادستی باشگاه با آن مخالفت کردند و عنوان کردند این تیم سرمایه استان البرز است و باید برای جوانان این استان باقی بماند.
خالقی در پایان افزود: لیگ برتر به واسطه برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا سه هفته تعطیل شده است و این فرصت خوبی برای باشگاه مقاومت است تا نقاط ضعف خود را برطرف کند ضمن آنکه قرار است در این مدت سه بازیکن جدید لیگ برتری که با آنها قرارداد بسته ایم به جمع ما اضافه شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار