مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز گفت : سهمیه بیمه صندوق اعتباری هنر برای خبرنگاران فاقد پوشش بیمه این استان، اختصاص یافته است.
کد خبر: ۶۶۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ 15 October 2018

ناصر مقدم افزود: سهمیه استان البرز برای 300 نفر از خبرنگاران فاقد بیمه طی سه سال تعیین شده به طوری که در هر سال 100 نفر می توانند عضو این صندوق بیمه شوند.
وی اظهار داشت: خبرنگاران برای برخورداری از این بیمه می توانند به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز مراجعه و فرم های مربوطه را تکمیل کنند.
مقدم گفت: همچنین خبرنگاران آزاد فاقد بیمه با دریافت تائیدیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیمه می شوند.

**اعضای خانه مطبوعات هدیه 100 هزار تومانی دریافت می کنند
مقدم در ادامه با اشاره به واریز بودجه ای از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حساب اداره کل استان ها، افزود: این مبلغ به منظور اعطای هدیه روز خبرنگار واریز شده که ما هم به ذیحسابی اداره کل ارجاع دادیم تا شماره حساب اعضای خانه را گرفته و مستقیم به حساب تک تک اعضا واریز شود.
وی ، مبلغ این هدیه را برای هر عضو خانه مطبوعات 100 هزار تومان اعلام کرد.
وی با بیان اینکه این هدیه برای تمام اعضای خانه مطبوعات سراسر کشور اختصاص یافته، اضافه کرد: افرادی این هدیه را دریافت می کنند که تا روز 17 مرداد ماه امسال عضویت آنان درخانه مطبوعات استان ثبت شده باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: به تازگی نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور کارت خبرنگاری برای کسانی که با مراجعه به سایت معاونت مطبوعاتی این وزار تخانه 2 اثرخبری در ماه ثبت کنند، موافقت کرده است.
وی در خصوص فعالیت خانه مطبوعات استان البرز بیان داشت: این ها تشکیلات جایگاه حقوقی مستقلی دارند که اداره کل از آن ها حمایت می کند.
مقدم به بررسی موفقیت خانه مطبوعات در انجام وظایفش اشاره کرد و افزود: احتیاج به همدلی بیشتر در حوزه رسانه های استان داریم و بایستی سعی کنیم خانه مطبوعات، خانه همه رسانه های استان باشد.
وی اضافه کرد: اصحاب رسانه ای که تاکنون موفق به عضویت در این خانه نشده اند در صورتی که تا پایان مهرماه اقدام به عضویت کنند از پرداخت حق عضویت معاف هستند.
169 نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه ای عضو خانه مطبوعات البرز هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار