رييس شوراي حفاظت منابع آب شهرستان يزد گفت: نهادینه کردن و اعتلای فرهنگ صرفه جویی آب موثرترین راهکار برای حفظ منابع آبی استان است که باید با مشارکت مستمر رسانه‌ها انجام شود.
کد خبر: ۶۶۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ 01 October 2018

 «عباس حیدری» در سومين جلسه شوراي حفاظت منابع آب شهرستان توجه آب منطقه‌اي استان در برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های مناسب در مدیریت مصرف آب و همچنین ارتقای فرهنگ صرفه جويي را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: لازم است بعد تبليغاتي اين اقدامات اثربخش و مثبت شركت آب منطقه‌اي استان را قوت بخشيم و البته بسياري از اين اقدامات مي‌توانند بصورت ملي اجرایی و الگويی برای ساير استان‌ها و شهرستانها قرار باشد.

وي افزود: در زمينه تبليغات توسعه فرهنگی مصرف آب انتظار مي‌رود با محوریت شورای اطلاع رسانی استان از طریق صدا و سيما، روابط عمومي دستگاه‌هاي اجرايي، دهياري‌ها، بخشداري‌ها، شهرداري‌ها و تمام متوليان امر فرهنگ‌سازي، به سهم خود و بصورت يكپارچه برنامه‌ريزي‌هاي هدفمند و اثربخش داشته و از فضاي مجازي و رسانه‌هاي مكتوب و ملي براي اين مهم بهره‌برداری شود .

رييس شوراي حفاظت منابع آب شهرستان يزد گفت: در سطح استان و شهرستان يزد با مشکلات متعدد آب و منابع آبی از جمله بحث انتقال آب مواجه هستیم كه همه اينها اهميت و جايگاه شوراي حفاظت منابع آب شهرستان را دوچندان مي‌كند.

سرپرست فرمانداری یزد در ادامه تصریح کرد: در اين برهه زمان و شرايط بحراني ذخاير آبي، اگر هر دستگاه و اداره‌ای وظايف خود در اين زمينه، به درستي انجام دهد خواهيم توانست بهترين بهره‌وري را از آب اندكي كه در اختيارمان هست داشته و منابع آبي خود را حفظ و مدیریت كنیم.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: وظيفه ما اين است در هر جايگاه و دستگاهي که هستيم، تمام اختيارات و امكانات را حفظ و اعتلاي فرهنگ صرفه جويي در سطح شهرستان را نهادینه کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار