مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: هفته دفاع مقدس یادآورجانفشانی‌های شهداوایثارگری رزمندگان اسلام در ۸سال دفاع مقدس وهمچنین بهای استقلال وآزادی وامنیت این مرزوبوم است.
کد خبر: ۶۶۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 29 September 2018

به گزارش تابناک،حجت الاسلام حسن ابادی گفت:دشمنان اسلام ودرراس آنان استکبارجهانی و شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیستی و هم پیمانانشان ازطریق رژیم بعثی عراق در۳۱شهریورسال۱۳۵۹باپاره کردن قرارداد الجزایرکه خط مرزی ایران و عراق را در اروندرود را تعیین میکرد اقدام به تجاوز به مرز و بوم وطن اسلامی ایران کردند.

وی گفت:آن‌ها به قصداینکه انقلاب را متوقف و به شکست بکشانند و مطامع خود را در منطقه تامین نمایند و از گسترش اسلام و انقلاب و نهایتا زمینه سازی ظهور و تشکیل حکومت جهانی جلوگیری کنند که به لطف و تایید الهی و بصیرت و ولایتمداری مردم و رهبری الهی حضرت امام راحل عظیم الشان (ره) به اهداف شومشان نرسیده و به توفیق الهی هیچگاه نخواهند رسید.

وی ادامه داد:باید دانست دفاع مقدس یک شاخصه‌های دارد که بایستی با دقّت مورد توجه جدی همه قراربگیرد و از آن‌ها غفلت نشود بلکه ارتقاء پیدا کند.

وی افزود:اولین ویژگی دفاع مقدس عبارتست از دفاعی بودن آن هم دفاع از حقوق انسانها در مقابل طواغیت و ظالمان که از مقدس‌ترین اقسام جهاداست.

حجت الاسلام با اشاره به دومین ویژگی دفاع مقدس گفت:حاکمیت معنویت در جبهه‌های دفاع مقدس و جنگ تحمیلی را مشاهده می‌کنیم که جبهه‌های دفاعی این نظام الهی سرشار از روحیه راز ونیاز با معبود و تضرع و استغاثه به درگاه الهی و تجلی عبودیت است.

وی گفت:استقامت و پایداری رزمندگان و فرماندهان غیور در نبردبا دشمن متجاوزاست که رمز پیروزی را شکل می‌دهد.

وی گفت:شجاعت و دلاوری توام با بصیرت و ولایتمداری فرماندهان در دوران مقدس است که همچون رعد بر دشمنان می‌تازند و لرزه بر دل وجان و تن آنان می‌افکنند.

حجت الاسلام حسن ابادی افزود:حاکمیت روحیه شهادت طلبی وبذل جان وهستی خودبه تبعیت از امام خود سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است که برای پایداری دین مبین اسلام به استقبال شهادت می‌روند.

وی گفت:بی اعتنائی به مواهب دنیوی واعتقاد و باور قوی به معاد است که در وجود این عزیزان موج میزندو دنیا را به مثال زندانی می‌بینندکه فاصل بین آن‌ها ومعبود است و برای قرب و تقرب به معبود از آن عبورمیکنند و این از امتیاز‌های جبهه حق علیه باطل است و اگر این عزیزان ورشادت‌های آنان درطول تاریخ بشریت وزمان معاصر نبودوخداوندبواسطه آنان شرّدشمنان دین رادفع نمیکرد دشمنان وفق آیات الهی صومعه‌ها و دیر‌ها و کنیسه هاومساجدراکه درآنهاخداعبادت می‌شدراازبین می‌بردندوالبته خداوندیاری میکندهرکس دین اورایاری کند ووعده الهی تخلف ناپذیراست.

وی گفت:مطابق کلام الهی درآیه۹۵سوره نساء؛ خداوندمتعال به مجاهدین درراه حق درمقابل کسانی که درراه خداقیام نمیکننداجروپاداش عظیم عنایت می‌فرماید.

حجت الاسلام حسن ابادی بیان کرد:جهت پیشبرداهداف عالی انقلاب اسلامی وحاکمیت دین وشکست ترفندهاوتهدیدهاونقشه‌های دشمنان اسلام بایستی ازاین خصیصه هاحفاظت کرد و در تعالی آنهاکوشید و باتمام وجود با نصب العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ازدستاورد‌های دفاع مقدس پاسداری کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار