فرمانده سابق سپاه الغدیر یزد:
فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه دشمن درک کرده است که توان جنگ رودررو با کشورمان را ندارد، گفت: هدف اقدامات دشمن، براندازی اسلام ناب محمدی است.
کد خبر: ۶۶۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ 29 September 2018

 اکبر فتوحی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان و با اشاره به اینکه همواره برکات هشت سال دفاع مقدس در کشور محسوس است، گفت: اهمیت هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و با این دوران بود که انقلاب به جهانیان ثابت و دوستان و دشمنان واقعی شناسایی و ابهت قدرت شرق و غرب شکسته شد؛ همچنین درواقع رزمندگان در این دوران از اسلام ناب محمدی دفاع کردند.

وی، هدف دشمن از جنگ علیه کشورمان را براندازی اسلام ناب محمدی عنوان کرد و اظهار داشت: در حقیقت دشمن در زمان جنگ فقط در پی براندازی اسلام ناب محمدی بود، چنانچه اگر امروزه کشورمان از اسلام دست بردارد، هیچ کاری به کشورمان ندارد و اسلامی بودن حکومت ما برای آن‌ها خطرساز است؛ اما زهی خیال باطل.

فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: در حقیقت خداوند در قرآن کریم از رزمندگان تعریف و تمجید کرده است و حتی بهشت را برای آن‌ها ضمانت کرده است؛ لذا درواقع بایستی همیشه حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شود.

فتوحی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس سراسر علم بود و با دست‌خالی پیش رفته و با توکل به خداوند در این جنگ پیروز شدیم، افزود: برکات دفاع مقدس بر هیچ‌کسی پوشیده نیست؛ چنانچه در این راستا امام راحل فرمودند که جنگ برای ما برکاتی را به همراه داشته و در حال حاضر تشعشعات این برکات در کشورمان محسوس است.

این فرمانده دلاور هشت سال دفاع مقدس با اشاره به پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی در چهل سال اخیر، عنوان کرد: در حال حاضر کشورمان به مرحله‌ای رسیده است که تکنولوژی پیشرفته جهان را در اختیار دارد و دانشمندان کشورمان با اندیشه قرآنی و توکل به خداوند توانسته‌اند تکنولوژی سلاح هسته‌ای را به دست آورند و در دریا، هوا و زمین حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه امروزه کشورمان به اوج قدرت رسیده و استراتژیک کشورمان به مرحله‌ای رسیده که مشخص‌کننده زمین‌بازی است، خاطرنشان کرد: در حقیقت امروزه قدرت اطلاعاتی ایران در داخل و خارج در جایگاه ویژه‌ای برخوردار است؛ همچنین کشورمان دارای موشک‌های بسیار ویژه‌ای است که ابهت ناو آمریکایی را از بین برده است که همگی این دستاوردها به برکت هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه دشمن در حال حاضر در برابر کشورمان ناتوان است و این ناتوانی به دلیل تبعیت پذیری از ولایت‌فقیه و برکت خون شهداست، اذعان کرد: در حال حاضر ثمره هشت سال دفاع مقدس، شکست استکبار است که در شرایط کنونی این نظام در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیست و دشمن این نکته را درک کرده است که توان مقابله با کشورمان را ندارد و در این راستا از زمینه‌های دیگری وارد شده است.

فتوحی تأکید کرد: در حال حاضر وظیفه رزمندگان این است که بدانند دشمن همیشه دشمن است و اطاعت از ولایت‌فقیه لازمه مبارزه با دشمن است و در این راستا بایستی طبق نظر ایشان آماده باشیم؛ همچنین شناخت دشمن، بیش از تهدیدات نیز برای مقابله با دشمن از تأثیر به سزایی برخوردار است.

این فرمانده دلاور هشت سال دفاع مقدس در واکنش به جریان‌های حاکم بر کشور، اضافه کرد: با توجه به اینکه دشمن درک کرده است که توان جنگ رودررو با کشورمان را ندارد؛ لذا با دو سلاح و جنگ اقتصادی و رسانه‌ای جلوآمده است؛ چنانچه با عوامل نفوذی جنگ اقتصادی را علیه کشورمان آغاز کرده است و در جنگ رسانه‌ای چهل سال در پی این است تا جوانان این مرزوبوم را از اسلام دور سازد و در این راستا اهتمام ویژه‌ای دارد؛ لذا این جنگ‌ها بایستی با اتحاد و همبستگی خنثی شود.

وی در پایان با اشاره به خاطرات تلخ و شیرین خود در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس درمجموع تلخ و ناگوار بود؛ اما تلخ‌ترین لحظه آن دوران بود که خبر رحلت امام خمینی (ره) به گوشمان رسید؛ همچنین شیرین‌ترین لحظه هم آن لحظه‌ای بود که خبرگان رهبری مقام معظم رهبری را جانشین برای امام راحل برای مردم معرفی کرد که این موضوع بسی خوشحال‌کننده برای تمامی رزمندگان در دروان دفاع مقدس بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار