رئیس ستاد مدیریت بحران کشور هشدار داد:
رئیس ستاد مدیریت بحران کشوردر دیدار از مناطق سیل رده سوادکوه خواستار برخورد جدی در خصوص ساخت وساز حریم و بستر رودخانه‌ها شد.
کد خبر: ۶۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳ 23 July 2015
 به گزارش تابناک مازندران ، اسماعیل نجار امروز به همراه معاون عمرانی استانداری مازندران در بازدید از مناطق سیل‌زده سوادکوه با تاکيد به مسئولان برای تسریع عملیات پاکسازی و مرمت نقاط حادثه‌دیده عنوان داشت: بايد برای تسکین آلام خسارت‌دیدگان هرچه سریعتر اقدامات موثر صورت گیرد زیرا اگر  کمک‌رسانی با تاخیر انجام شود اثر خود را از دست خواهد داد.
وی با اشاره به اینکه وظیفه ستاد بحران در مواقعی همچون سیل اخیر خود را نشان می‌دهد، گفت: سیاستگذاری به موقع و درست، هدایت و هماهنگی، شناسایی نقاط حادثه‌خیز و راه‌حل‌هایی برای جلوگیری از بحران در شرایط غیرمترقبه جز الزام‌آور ستاد بحران است.
نجار افزود: مدير موفق مديري است که گاهی هم بدون پول مدیریت کند پس اگر بحرانی متوجه شهرستانی شد مدیران نباید آن را به گردن نبود اعتبارات بيندازند
وی با تاکید بر اینکه باید برای آینده نیز هم اکنون پیش‌بینی کرد زیرا حوادث طبیعی هیچگاه خبر نمی‌دهد، بیان کرد: باید از همین امروز اقدامات اساسی برای مقابله با بلايای طبیعی همچون سیل را انجام داد تا مانع از خسارت‌های دیگر شود.
نجار با تاکید بر اینکه باید اندازه و سطح حادثه را درست ببینیم، تصریح کرد: آنچه که  در حوداث همچون سیل اخیر در مازندران مهم است نجات جان انسان‌هاست که خوشبختانه تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر تلفات جانی در سیل اخیر گزارش نشده است.
رئیس ستاد بحران کشور از فرماندار سوادکوه خواست تا روز شنبه تمامی خسارات را برآورد کرده و تحویل دولت دهد تا هرچه سریعتر اعتبارات ویژه به سیل‌زدگان تخصیص یابد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار