مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: احیاء ارزشهای انقلاب وظیفه آموزش و پرورش است زیرا این ارزشها نظام را به سوی پویایی و جهانی شدن سوق می دهد.
کد خبر: ۶۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶ 23 July 2015
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: احیاء ارزشهای انقلاب وظیفه آموزش و پرورش است زیرا این ارزشها نظام را به سوی پویایی و جهانی شدن سوق می دهد.

به گزارش ایرنا؛عبدالرضا فولادونددر یادواره شهدای دانش آموز اسدآباد با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی همه ما برگزاری یادواره شهدا و تداوم راه و آرمان های آنان است گفت: امسال در تمام شهرهای استان یادواره شهدا برگزار خواهیم کرد .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز بر ضرورت الگوگیری دانش آموزان از شهدای دروان دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: شهدای دانش آموز اگر چه سن و سال کمی داشتند اما عقل و درایت آنها بیشتر از سنشان رشد کرده بود.

فولادوند با اشاره به عمق دسیسه های دشمنان در قالب هجمه های فرهنگی خاطرنشان کرد: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان و تلاش در ارتقای بصیرت آنان نسبت به فتنه های دشمنان مهم ترین راه برای مقابله با مکر دشمنان است.

مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه برگزاری یادواره های شهدا مانند کلاس درسی آموزنده برای دانش آموزان است گفت: اگر دانش آموزان می خواهند پیرو خوبی برای شهدا باشند باید در درجه اول شهدا و اهدافشان را بشناسند.

سی و یکم تیرماه سالروز شهادت پنج دانش آموز اسدآبادی در قله شنام است.

استان همدان یک هزار و 70 شهید دانش آموز تقدیم انقلاب کرده است و از این تعداد 67 شهید اسدآبادی هستند.

شهرستان اسدآباد با 107 هزار جمعیت دارد و در 45 کیلومتری همدان واقع شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار