رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان گفت: در سه ماهه نخست امسال ۲۹۰ پرونده در حوزه قاچاق کالا در شهرستان همدان تشکیل شده که ارزش ریالی این کالاها ۲۰ میلیارد تومان بوده است.
کد خبر: ۶۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 23 July 2015
رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان گفت: در سه ماهه نخست امسال ۲۹۰ پرونده در حوزه قاچاق کالا در شهرستان همدان تشکیل شده که ارزش ریالی این کالاها ۲۰ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش تسنیم؛مجتبی محمدی درکمیسیون فرعی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان همدان اظهار داشت: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مبادی ورودی استان همواره طرح‌های حجمی و اطلاعات عملیات گسترده‌ای به منظور تثبیت اقتصاد تولیدات داخل انجام می‌شود.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان امسال میزان کشفیات کالای قاچاق ۵۰ درصد افزایش یافته است و زمان تردد بیشتر قاچاقچیان از نیمه‌های شب آغاز می‌شود و مأموران بازرسی در تمام طول شبانه‎روز برای کنترل و بازرسی تردد عاملان و حاملان کالای قاچاق فعالیت دارند.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان با اشاره به کشفیات قاچاق کالا در سه ماهه نخست امسال تصریح کرد: میزان کشفیات در هفت قلم کالا از جمله سلاح، احشام، لوازم خانگی، سیگار، پارچه، چای افزایش نشان می‌دهد به طوری که کشف سلاح ۲۰۰ درصد، سیگار ۶۵ درصد، لوازم خانگی ۷۵ درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: همچنین میزان کشفیات هشت قلم کالا کاهش نشان می‌دهد به طوری که کشف لوازم آرایشی و بهداشتی ۴۷ درصد، لوازم یدکی خودرو ۸۴ درصد، یارانه ۶۰ درصد، برنج ۷۷ درصد، دارو ۸۵ درصدف اقلام خوراکی ۲۲ درصد کاهش داشته است.

محمدی گفت: از ابتدای امسال تا پایان خرداد ماه ۱۸ باند قاچاق کالا شناسایی و متلاشی شده است که نسبت به سه ماهه نخست سال گذشته تعداد انهدام باندها ۵۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: همچنین در این رابطه ۳۲۵ نفر دستگیر شدند که از این تعداد ۱۰ نفر خانم بودند در این راستا تعداد دستگیرشدگان نسبت به سه ماهه نخست سال گذشته ۳۸ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان عنوان کرد: ۲۹۰ پرونده برای قاچاقچیان کالا در همدان تشکیل شده است که ارزش ریالی این کالاها ۲۰ میلیارد تومان بوده است که از نظر ارزش ریالی ۲۸ درصد افزایش داشته است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار