مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری استان یزد گفت: تا پایان سالجاری هفت دستگاه جدید در پارک شادی؛ قدیمی ترین شهر بازی استان یزد نصب می شود.
کد خبر: ۶۵۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 04 September 2018

 محمد صفدر پور مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد گفت: به منظور نوسازی تجهیزات پارک شادی یزد؛ قدیمی ترین شهر بازی استان هفت دستگاه و وسیله بازی جدید تا پایان سالجاری در این شهربازی نصب و در اوایل سال ٩٨ به بهره برداری خواهد رسید.

صفدر پور با بیان اینکه این تعداد دستگاه با اعتباری بیش از ۴۵ میلیارد ریال تهیه شده است افزود: صندلی پرنده، فریزبی بزرگسال، بانجی ترامپولین، کشتی صبا کودک، سورتمه و ترن هوایی بزرگسال از جمله دستگاه‌هایی است که برای این پارک در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در حال حاضر ٢۱ دستگاه این پارک با مشارکت بخش خصوصی در حال فعالیت است که تمامی این دستگاه‌ها استاندارد هستند و به طور کلی اگر دستگاهی فاقد استاندارد‌های لازمه باشد از فعالیت آن جلوگیری می‌شود.

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزدهمچنین اضافه کرد: طرح زیباسازی درب ورودی پارک، نور پردازی، رنگ آمیزی و بازسازی غرفه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

صفدر پور در پایان عنوان کرد: فرسوگی تجهیزات پارک شادی موجب کاهش رونق این پارک شده بود که با سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی، تجهیزات این پارک نوسازی و جان دوباره‌ای به این شهربازی بخشیده شد.

شایان بذکر است شهر شادی یزد با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینی وقفی به وسعت پنج هکتار احداث و فعالیت خود را از ۲۲ بهمن سال ۱۳۶۶ آغاز کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار