مدیرکل ورزش و جوانان استان؛
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به سرانه ورزشی استان ایلام و تلاش اداره ورزش و جوانان استان به منظور افزایش فضای ورزشی گفت: هم اکنون میزانه سرانه ورزشی ایلام حدود ۸۶ سانتی متر مربع است که با افتتاح پروژه های در دست بهره برداری در سطح استان، انتظار داریم این رقم به ۹۵ سانتی متر برای هر نفر برسد.
کد خبر: ۶۵۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ 03 September 2018

 به گزارش تابناک ایلام، بهروز حیدرزاده اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان استان برای هفته دولت یازده پروژه را برای کلنگ زنی و ۸ پروژه نیز برای افتتاح در این هفته درنظر گرفته بود که از این تعداد، خوشبختانه ۱۰ پروژه کلنگ زنی شد و تنها پروژه  سالن ورزشی چندمنظوره  بانوان آبدانان به طور کامل افتتاح شد.

وی تصریح کرد: سالن های ورزشی هفت چشمه، شهید کشوری و بیجنوند چرداول و حیدرآباد هم جزو پروژه هایی بودند که در برنامه ی افتتاحی قرار داشتند و ما نیز آمادگی افتتاح آن ها را داشتیم؛ اما به خاطر برخی نواقص کوچک و جزئی موجود، ترجیح داده شد که افتتاح آن ها به بعد از رفع این نواقص موکول شود.

وی خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان استان ایلام در نظر دارد با برنامه ریزی های صورت گرفته، تا پایان سال ۹۸ سرانه ورزشی استان را به بالای یک متر برساند که با استانداردهای جهانی مطابقت داشته باشد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان ایلام در ادامه، با اشاره به تلاش های صورت گرفته به منظور ترویج فرهنگ ورزش و نشاط در سطح استان، تاکید کرد: قطعا با توسعه زیرساخت های ورزشی استان، در سال های آینده شاهد جهش بزرگی در زمینه رونق و توسعه ورزش در ایلام خواهیم بود.

وی اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان استان ایلام، برنامه های متعددی را به منظور حمایت از ورزشکاران استان در نظر گرفته که از جمله ی آن ها می توان به ساخت سالن بین المللی تیراندازی با اعتبار ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی اشاره کرد که در سطح کشور و حتی خاورمیانه شاخص و نمونه است و در تلاش هستیم تا پایان امسال، این پروژه  بزرگ ملی آماده بهره برداری شود.

حیدرزاده افزود: با افتتاح این سالن بین المللی، هیئت تیراندازی استان می تواند استعدادهای برتر ایلام را در زمینه ی تیراندازی، برای حضور در مسابقات ملی و فراملی آماده سازد.

وی از برگزاری بیش از ۱۵۰ برنامه ی ورزشی در سطح استان، همچون پیاده روی، ورزش صبحگاهی، ورزش های رزمی و .... در دو بخش آقایان و بانوان را، نشان از حرکت رو به رشد جایگاه ورزش در بین مردم ایلام دانست و گفت:علاوه بر برگزاری مسابقات استانی در رشته های مختلف ورزشی، ما در سطح منطقه نیز میزبان برگزاری مسابقات ورزشی، از جمله هندبال نوجوانان بوده ایم که مورد است/ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار