چهار طرح تولیدی و خدماتی در استان همدان به مناسبت هفته دولت، با حضور نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، افروخته مدیر صندوق استان، شماعی فرماندار و مسئولین شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۶۴۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹ 01 September 2018
چهار طرح تولیدی و خدماتی در استان همدان به مناسبت هفته دولت، با حضور نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، افروخته مدیر صندوق استان، شماعی فرماندار و مسئولین شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.
 
به گزارش روابط عمومی صندوق کار آفرینی، این طرح‌ها شامل پروژه پرورش ماهی سرد آبی قزل آلا با ظرفیت ۵ تن در سال و اعتبار بالغ بر ۱ میلیارد ریال و اشتغالزائی ۲ نفر به صورت مستقیم، تولید میز غذاخوری، صندلی، مبلمان فلزی و چوبی با اعتبار ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و اشتغالزائی ۱۷ نفر، تولید گلیم و بافت نخ گلیم و قیطان با اعتبار ۱ میلیارد ریال و اشتغالزائی ۱۵ نفر، تولید لباس تریکو و لباس زنانه و مردانه با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال و اشتغالزائی ۷ نفر می‌باشند که در مجموع منجر به ایجاد ۴۱ فرصت شغلی مستقیم و ۵۳ فرصت شغلی غیرمستقیم در این استان شده اند.

در ادامه این سفر مدیر عامل صندوق با حضور در شهرستان کبودرآهنگ از کارگاه‌های روستای کرد آباد بازدید کرد و ضمن شنیدن مشکلات و درخواست‌های تولیدکنندگان راهکار‌های اجرایی جهت حل مشکلات تولیدکنندگان را ارائه نمود.

نوراله زاده ایجاد نمایشگاه یا بارانداز در روستا جهت متمرکز نمودن محل ارایه محصولات تولیدی، بسته بندی مناسب محصول به نحوی که مشتری را جذب نماید، تشکیل تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان منطقه و پشتیبانی آن از طریق تامین تسهیلات را از جمله راهکار‌های برطرف شدن مشکلات تولیدکنندگان و افزایش فروش محصولات آنان برشمرد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید همچنین در نشستی با فرماندار شهرستان کبودرآهنگ مشکلات تولیدکنندگان که عمدتا در زمینه در خواست تسهیلات سرمایه در گردش بود را پیگیری نمود و پیشنهاد اخذ مصوبه‌ای از کارگروه اشتغال استان جهت پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و یا ایجاد شرکت تعاونی در روستای کردآباد باحضور تولیدکنندگان را مطرح نمود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در ادامه این سفر در افتاحییه اجلاس بین المللی رویداد همدان ۲۰۱۸ که با حضور معاون اول رئیس جمهور و با مشارکت بیش از ۳۴ کشور آسیایی برگزار شد، حضور یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار