رییس هیات کشتی همدان گفت: تیم منتخب همدان با وجود ترکیب ناقص بهترین عملکرد را در مسابقات بین المللی جایزه بزرگ اسپانیا داشت.
کد خبر: ۶۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ 22 July 2015
رییس هیات کشتی همدان گفت: تیم منتخب همدان با وجود ترکیب ناقص بهترین عملکرد را در مسابقات بین المللی جایزه بزرگ اسپانیا داشت.

 به گزارش ایرنا؛ تیم منتخب کشتی آزاد استان همدان بیستم ماه جاری موفق به کسب سه مدال برنز در رقابت های بین المللی جایزه بزرگ کشور اسپانیا شد.

جواد نوروزی با ابراز رضایت از عملکرد کشتی گیران همدانی حاضر در این مسابقات گفت: در این رقابتها امین نوری در وزن 57 کیلوگرم، محمدحسین سلطانی در وزن 61 کیلوگرم و وحید شاه محمدی در وزن 86 کیلوگرم موفق به کسب سه مدال برنز از این پیکارها شدند و در 97 و 125کیلوگرم هم پنجم شدیم.

وی اضافه کرد: در وزن 65 کیلوگرم ، 70 کیلوگرم ، 74 کیلوگرم نیز نماینده ای نداشتیم و در مجموع بین 18 تیم حاضر در مسابقات توانستیم عنوان سوم تیمی را کسب کنیم.

نوروزی بیان کرد: در این پیکارها کشورهای مطرحی نظیر روسیه، کره جنوبی، قزاقستان، آمریکا، ژاپن و سایر کشورهای حوزه دریاچه خزر حضور داشتند و هر وزن بین 14 تا 26 نفر کشتی گیر حضور داشت.

وی افزود: همدان در10 سال اخیر برای دومین سال توانست در تورنمنت بین المللی شرکت کند و بهترین عملکرد را ارایه کردیم.

نوروزی با بیان اینکه این مسابقات تدارک خوبی برای حضور قدرتمند همدان در فصل دوم لیگ کشتی کشور است، گفت: فصل دوم لیگ کشتی کشور اوایل پاییز امسال برگزار می شود و فدراسیون با میزبانی همدان موافقت کرده است.

وی اضافه کرد: سعی ما حضور در سکوی قهرمانی مسابقات است و درصدد هستیم در بین سه تیم برتر کشور قرار بگیریم.

مسابقات بین المللی کشتی جایزه بزرگ اسپانیا با حضور 32 تیم از کشورهای مختلف جهان و به مدت دو روز در شهر مادرید پایتخت کشور اسپانیا برگزار شد.

تیم منتخب کشتی همدان سال گذشته نیز در مسابقات بین المللی قزاقستان اعزام شده بود که رهاورد آن یک مدال برنز بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار