مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: جشنواره مطبوعات غرب کشور در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 30 August 2018
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: جشنواره مطبوعات غرب کشور در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، علیرضا درویش‌نژاددر جمع خبرنگاران از بررسی مشکلات انجمن‌های فرهنگی و هنری، کاهش بار تصدی‌گری اداره کل ارشاد و تفویض اختیار به شهرستان‌های استان همدان برای انجام امور فرهنگی خبر داد و گفت: ارائه مجوز‌های برگزاری کنسرت به مدیر شهرستان واگذار شده تا بروکراسی اداری کم شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بابیان اینکه پیگیری‌ها برای رفع نیاز کاغذ و یارانه مطبوعات انجام شده از برگزاری جشنواره مطبوعاتی غرب کشور و زاگرس‌نشینان با محوریت همدان خبر داد و گفت: طرح برگزاری جشنواره با خانه مطبوعات برنامه‌ریزی و پس از فراهم شدن نیاز‌ها زمان آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی بابیان اینکه اعتبارات برگزاری این جشنواره از محل اعتبارات استانی و وزارتخانه‌ای تأمین می‌شود، عنوان کرد: پیگیر برگزاری جشنواره فیلم مستند و کوتاه کشور‌های اسلامی در همدان هستیم.

درویش‌نژاد از تلاش برای ایجاد گذرگاه فرهنگ و هنر خبر داد و عنوان کرد: در گذرگاه فرهنگ و هنر پیاده‌راه بوعلی و سایر مناطق تفریحی همدان به محل اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری از جمله اجرای موسیقی و برگزاری نمایشگاه عکس و نقاشی تبدیل می‌شود.

وی بابیان اینکه مقدمات امضای تفاهمنامه با شورای شهر برای ایجاد بازارچه هنر، جمعه‌بازار کتاب و پاتوق کتاب نیز انجام شده است، عنوان کرد: برگزاری کنسرت‌ها طی یک ماه گذشته در همدان بیشتر شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری جشنواره تئاتر استانی از ۱۰ تا ۱۳ شهریورماه در فامنین خبر داد و گفت: جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس ملایر نیز ۱۵ تا ۱۸ شهریورماه با حضور ۱۰ استان برگزار خواهد شد.

درویش‌نژاد باتاکید براینکه همدان در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری یک اقیانوس پر از ظرفیت است که باید از آن بهره برد، گفت: جشنواره نمایش فیلم‌های کودک از ۱۰ تا ۱۴ شهریورماه در سینمای تالار شهید آوینی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار