ريیس بنیاد نخبگان استان يزد اعطای مجدد عاملیت مالی بنیاد نخبگان استان به صندوق پژوهش و فناوری یزد و توسعه حمایت‌های مالی اين صندوق از نخبگان را خواستار شد.
کد خبر: ۶۴۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ 29 August 2018

 «سید مهدی کلانتر» در نشستي كه به همين منظور با مدير عامل صندوق پژوهش و فناوري استان داشت،‌ با اشاره به نقش نخبگان در پیشرفت کشور، گفت: سپردن مدیریت تحولات کشور به دست نخبگان دانشگاهی و حوزوی مهمترین رسالت بنیاد ملی نخبگان است و با توجه به تعدد نخبگان، سرآمدان و متخصصان در یزد، این استان باید یکی از پیشرفته‌ترین استان‌های کشور باشد .

وي درباره نقش صندوق پژوهش و فناوری استان یزد در این زمینه نيز گفت: با توجه به تجربه صندوق در عاملیت و مدیریت منابع مالی خواهان ادامه و توسعه همکاری برای اعطای مجدد عاملیت مالی مجموعه خود به صندوق هستیم تا حمایت‌های مالی از نخبگان و طرح‌هایشان از کانال صندوق پژوهش و فناوری استان صورت پذیرد .

«محمد سپهر» مدير عامل صندوق پژوهش و فناوري استان نيز در اين نشست با استقبال از توسعه همکاری‌ها با بنیاد نخبگان، گفت: اهمیت توجه به حمایت مالی از نخبگان، با توجه به تاثیرگذاری که در روند رشد علمی و اقتصادی کشور دارند، بر هیچ کسي پوشیده نیست و ما تمام تلاش خود را در این مسیر به کار خواهیم بست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار