سرپرست فرمانداری یزد:
سرپرست فرمانداری یزد با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب برای کم اهمیت جلوه داده دستاوردهای نظام اسلامی، گفت: هفته دولت، فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۴۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ 27 August 2018

عباس حیدری در جلسه شورای اداری شهرستان یزد ضمن عرض تبریک آغاز هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی، گفت: امسال فرصت بسیار ارزشمندی برای دولت‌مردان است که خدمات خود را به مردم منتقل کنند؛ همچنین در مابین دو عید غدیر قربان و خم قرار گرفته‌ایم که ما دولت‌مردان بایستی به نوبه خود در فراهم کردن زمینه شاد زیستن مردم شریک باشیم.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی قرار گرفته است و بایستی خدمات بزرگ و شایان این نظام در طول این چهل سال برای مردم بازگو شود؛ چراکه با توجه به شرایط کنونی کشور و هجمه‌های دشمنان، دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی زیر سؤال رفته و در این راستا بایستی تلاش کرد.

سرپرست فرمانداری یزد بابیان اینکه دشمن در حال حاضر در پی کم اهمیت جلوه دادن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: در این چهل‌ساله جمعیت کشور و مطالبات مردم چندین برابر افزایش یافته و همچنین سطح بینش و مطالبات مردم نیز بیشتر شده است؛ لذا شرایط با گذشته تفاوت کرده و در این راستا بایستی بیش از بیش توجه کرد.

حیدری با تأکید بر اینکه دستاوردهای کنونی انقلاب در مقایسه با دهه‌های گذشته غیرقابل قیاس است، خاطرنشان کرد: دشمن در شرایط کنونی با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی در پی بزرگ کردن مشکلات اقتصادی کشور است؛ لذا نبایستی اجازه داد تا ظلم و جفا در حق جمهوری اسلامی با این شبکه‌ها وارد شود.

مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری یزد، فلسفه وجودی دولت‌مردان را خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد و بیان داشت: هفته دولت بهترین فرصت برای دولت‌مردان است تا دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب برای مردم گوشزد شود و حالت بی‌اعتمادی بین مردم و مسئولین خشکیده شود؛ هرچند همه ما در سختی و مشقت مردم آگاهی داریم.

وی بابیان اینکه وظیفه ما در برابر مشکلات اقتصادی مردم، این است که با توجه به اختیارات قانونی خود، به وظیفه خود در این راستا به خوبی عمل کنیم، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی کنونی کشور، با وقت گذاری و تدبیر بیشتر قابل‌حل شدن است.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در استان یزد، عنوان کرد: ستاد بزرگداشت هفته دولت در فرمانداری شهرستان یزد تشکیل‌شده و برنامه‌های متعددی در این ستاد برای هفته بزرگداشت دولت معرفی‌ شده و به دستگاه‌های مختلف شهرستان ابلاغ گردیده است تا این برنامه‌ها به بهترین شکل برگزار شود.

حیدری تأکید کرد: در هفته دولت ۷۵ طرح و پروژه آماده افتتاح در استان یزد با اعتبار و سرمایه‌گذاری بالغ بر ۸۲۰ میلیارد ریال وجود دارد که افتتاح منازل مددجویی، افتتاح پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر، آسفالت‌ها و زیرساخت‌های خیابانی، افتتاح چهار مدرسه، افتتاح هتل‌های بوم گردی و افتتاح کارخانه داروسازی و مکمل غذایی ازجمله مهم‌ترین طرح‌ها در این هفته است.

سرپرست فرمانداری یزد، رویکرد بزرگداشت هفته دولت را در استان یزد رویکرد مردمی دانست و اذعان کرد: درواقع هر چه بیشتر با مردم ارتباط برقرار شود، به نتایج مطلوب‌تری در کوتاه‌ترین زمان ممکن دست خواهیم یافت؛ چراکه هدف‌گذاری دشمن بسیار دقیق است و در این راستا بایستی تلاش کرد تا اهداف آن‌ها سرکوب شود.

مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری یزد با تأکید بر ضرورت تکریم و رضایتمندی مردم توسط دستگاه‌های اجرایی استان یزد، اضافه کرد: درواقع در راستای نظارت جدی بر قیمت کالاهای استان یزد بایستی اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد تا مردم به آرامش بیشتری دست یابند که در این راستا انبارهای احتکار شده در استان یزد بایستی مورد شناسایی و برخورد جدی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت دستگاه‌های اجرایی استان بایستی با حفظ مسئولیت‌پذیری وظایف خود را به خوبی انجام دهند و با فعالین در عرصه‌های مختلف نشست‌هایی را داشته باشند، یادآور شد: بازدید و دلجویی از خانواده شهدا در هفته دولت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این راستا نبایستی کوتاهی کرد؛ همچنین در زمینه خدمات‌رسانی به مردم زمینه‌های ظهور نارضایتی مردم را بایستی از بین برد.

این مقام مسئول در پایان ابراز داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان یزد موظف هستند در تمام عرصه‌ها، از عملکرد دولت به دفاع بپردازند؛ همچنین حقوق شهروندی نیز بایستی موردتوجه تمامی دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار