معاون خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص ایجاد جایگاه‌های سوخت تک تلمبه‌ای در پایتخت، گفت: مقررات ایجاد جایگاه‌های سوخت تک تلمبه‌ای تدوین شده است.
کد خبر: ۶۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 22 July 2015
مجتبی عبداللهی با اشاره به آخرین وضعیت احداث جایگاه‌های سوخت تک تلمبه‌ای در پایتخت، گفت: برای این کار ضوابط و مقرراتی تعریف نشده بود و ما جلسات متعددی در حوزه‌های مختلف شهرسازی، ساماندهی و حتی سایر نهادهای مرتبط برگزار کردیم تا بتوانیم دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های لازم را تدوین کنیم.

وی تاکید کرد: جلسات فشرده‌ای در این خصوص برگزار شد و خوشبختانه در مناطقی از تهران زمین‌هایی برای ایجاد این جایگاه‌ها مشخص شده و به زودی احداث این جایگاه‌های تک تلمبه‌ای عملیاتی می‌شود.

معاون شهردار تهران در پاسخ به این پرسش که جایگاه‌های سوخت در کدام مناطق واقع شدند؟ گفت: هنوز این زمین‌ها نهایی نشده اما شهرداران مناطقی در غرب و شرق پایتخت اعلام آمادگی کردند که زمین‌هایی را در اختیار ما قرار داده تا این جایگاه‌ها ایجاد شود که طی یکی دو جلسه دیگر نهایی خواهد شد.

عبداللهی اضافه کرد: مشکلات ایجاد این جایگاه‌ها حل شده، آیین‌نامه و مقررات آن نیز تدوین شده و این پروژه در حال پیشرفت است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار