امام جمعه موقت مهریز:
امام جمعه موقت مهریز حفظ و تداوم انقلاب اسلامی را مایه امیدواری محرومان و مستضعفان جهان دانست و تأکید کرد: مستضعفان جهان نگاهشان به‌نظام الهی ماست.
کد خبر: ۶۴۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ 11 August 2018

حجت‌الاسلام حسین زارع زاده در خطبه‌های نماز عبادی – سیاسی جمعه، برخورد شدید با مفسدان اقتصادی را خواستار شد و خاطرنشان کرد: اگرچه برخی از پست و مقام خود سوءاستفاده کرده و به‌جای خدمت به مردم به مشکلات اقتصادی دامن می‌زنند، اما کلیت این نظام، اسلامی است و امیدواریم باتحمل سختی‌ها و عبور از این مشکلات، انقلاب الهی و اسلامی به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل گردد.

امام‌جمعه موقت مهریز افزود: مردم با ایثارگری و اهدای شهدا از این نظام دفاع کردند و خون‌های زیادی برای حفظ این نظام ریخته شده است و همه ما در برابر این خون‌ها و این جان‌هایی که نثار انقلاب اسلامی‌شده است مسئولیم.

زارع زاده، حفظ و تداوم انقلاب اسلامی را مایه امیدواری محرومان و مستضعفان جهان دانست و تأکید کرد: مستضعفان جهان نگاهشان به‌نظام الهی ماست. چون آرمان نظام مقدس جمهوری اسلامی مبارزه با مستکبرین جهان و حمایت از محرومان است. اما برخی جریانات در داخل با ایجاد هرج‌ومرج می‌خواهند نظام از آرمان‌های خود دور شود.

وی ادامه داد: خداوند در آیه «یا ایها الذین آمنوا کونوا انصارالله» می‌فرماید ای کسانی که ایمان آورده‌اید، یاوران خدا باشید. در این دوران، نظام جمهوری اسلامی پرچم‌دار عدالت و حق و حقیقت و مبارزه با دشمنان خدا است. بنابراین حمایت از این نظام الهی، یاری‌رساندن به دین خداوند است.

خطیب نماز جمعه این هفته مهریز در بخشی دیگر از خطبه‌ها ضمن گرامیداشت سالروز ازدواج آسمانی حضرت زهرای اطهر (س) و وجود مبارک امیرالمؤمنین حضرت علی(ع)، فراهم کردن اسباب ازدواج جوانان را خواستار شد و تصریح کرد: توجه به محرومین و رفع نیازهای مسلمانان جامعه و نیز آسان کردن امر ازدواج جوانان برای سلامت اخلاقی و ایجاد آرامش در جامعه از توصیه‌های اکید دین مبین اسلام است. بخشی از این مشکل، با ایجاد اشتغال و مسکن توسط مسئولین رفع می‌شود و بخشی دیگر با کمک مردم و حمایت مالی مؤسسات خیریه مرتفع می‌گردد.

گفتنی است، مابین نماز جمعه و نماز عصر، وصیت‌نامه شهید دهقان منشادی، از شهدای گران‌قدر شهرستان مهریز قرائت شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار