نماینده مردم شهرضا در مجلس:
تابناک: نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: هرگونه اعمال تغییر در حوزه مدیریتی ادارات دولتی شهرضا جزء وظایف فرماندار به شمار می‌رود.
کد خبر: ۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۷ 21 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس ، عوض حیدرپور شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قانون حوزه وظایف و اختیارات قوای سه‌گانه را مشخص کرده وبر همین اساس زمینه استقلال در عمل برای زیرمجموعه‌های این سه قوه مهیا شده است.

وی افزود: در همین راستا فرماندار شهرضا همواره نسبت به بررسی عملکرد مدیران ادارات و سازمان‌های مختلف اقدام می‌کند و در صورت لزوم از نقطه نظرات نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و امام‌جمعه بهره‌گیری می‌کند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس اینکه هرگونه اعمال تغییر در سطوح مدیریتی ادارات مبتنی بر رویکرد فرماندار شهرستان اجرایی می‌شود، بیان کرد: به‌طور مثال در خصوص عملکرد رئیس اداره آموزش‌ و پرورش بنده رویکرد مثبتی دارم اما در وضعیتی که فرماندار شهرضا اعمال تغییر در این حوزه را لازم بداند، از رویکرد ایشان پشتیبانی می‌کنم.

وی اضافه کرد: هرگونه اعمال تغییر در سطوح مدیریتی باید بر مبنای انتخاب مدیران شایسته و متعهد باشد.

حیدرپور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه موضوع واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بر مبنای اصول و قوانین اجرایی شده است، متذکر شد: به لحاظ اینکه هیئت واگذاری روند خصوصی شدن این دو باشگاه را مطابق قانون ندانسته، موضوع در سطح فراکسیون ورزش و کمیسیون اصل 90 مورد پیگیری قرار گرفته است.

وی در خصوص موضوع عدم بازگشت مهرداد پولادی بازیکن تیم ملی فوتبال به کشور گفت: این بازیکن برای خروج از کشور و همراهی تیم ملی درجم ملت‌های آسیا مجوزهای لازم را اخذ کرده و در آینده نزدیک به کشور بازمی‌گردد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار