کد خبر: ۶۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴ 20 July 2015
مدیرکل بهزیستی استان البرز از افتتاح 530 واحد مسکونی ویژه مددجویان البرز همزمان با هفته بهزیستی خبر داد.
افروز بهرامی در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، گفت: این واحدها سی و یک تیرماه با حضور مسئولان استانی و رئیس سازمان بهزیستی کشور افتتاح و به مددجویان تحویل داده می‌شود.
وی افزود: به مناسبت هفته بهزیستی برنامه‌هایی نظیر اهداء گل به مردم در خیابانها توسط معلولین و بازدید مسئولان از منازل معلولان برگزار شد.
بهرامی خاطرنشان کرد: در شیرخوارگاه امام علی(ع) کرج حدود 40 کودک را نگهداری می‌شود که این تعداد متغیر است وتامین تمام هزینه‌های آموزشی، رفاهی و ورزشی آنها به عهده بهزیستی والبته خیرین است.
مدیر کل بهزیستی استان البرز ادامه داد: یک مرکز برای پسران به نام وحدت و برای دختران به نام مرکز دختران حضرت فاطمه (س)در البرز وجود داردکه دختران و پسران بالای هفت سال در آن نگهداری می‌شوند و البته بخش خصوصی نیز در این زمینه با بهزیستی همکاری می‌کند و این مراکز خصوصی سالانه به ازاء هر کودک از بهزیستی 250هزار تومان یارانه دریافت می‌کنند. 
وی در پایان گفت: از چهار سال پیش مراکز و کلینیک‌های مشاوره و مددکاری در البرز راه‌اندازی شده و خدمات مشاوره قبل و بعد ازدواج، قبل و بعد از طلاق، به صورت رایگان به مراجعه کنندگان ارائه می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار