دبیر انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم خبر داد
دبیر انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم از عضویت 600 نفر در این انجمن در قالب 400 نفر عضو پیوسته و 200 نفر عضو افتخاری خبر داد.
کد خبر: ۶۳۷۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ 31 July 2018

به گزارش تابناک قم،حجت‌الاسلام سیدمحمود مرتضوی هشترودی با اشاره به آغاز فعالیت انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه از بهمن ماه سال 93 اظهار کرد: انجمن مکانی برای اجتماع نخبگان محسوب می‌شود تا برنامه‌ها و طرح‌های خود را اجرا کنند.

وی خاطرنشان کرد: این انجمن در زمینه توسعه و تعمیق علوم اسلامی انسانی فعالیت دارد که از جمله برنامه‌های آن می‌توان به برگزاری نشست‌ها اشاره کرد.

دبیر انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم با بیان اینکه تاکنون بیش از 30 نشست علمی از سوی انجمن ارتباطات و تبلیغ برگزار شده است گفت: کارگاه نیازسنجی پژوهشی، نشست‌های خطبه و خطابه در اسلام، فقه فضای مجازی، احکام مجازی، سواد رسانه‌ای، مدیریت رسانه و... از جمله برنامه‌های انجمن است.

وی به تجلیل از نخبگان علمی، تبلیغی و رسانه‌ای اشاره کرد و افزود: نخبگان حوزه تبلیغ سنتی، نوین، کودک و نوجوان، تبلیغ و نشر دین، تبلیغ بین مذاهب، تبلیغ رسانه‌ای، ارتباطات تبلیغی، تبلیغ احکام رسانه‌ای و مبلغ قرآنی از سوی انجمن تجلیل شدند.

مرتضوی هشترودی خاطرنشان کرد: تاکنون انجمن با بیش از 25 نهاد، مرکز، مؤسسات علمی و پژوهشی و مراکز دینی تفاهم‌نامه منعقد کرده و نشست‌ها، دوره‌ها و کارگاه‌هایی با همکاری مراکز داشته است.

وی بنیاد ملی نخبگان، دانشگاه باقرالعلوم، جامعه الزهرا، دانشگاه قرآن وحدیث، دانشگاه مجازی المصطفی، سازمان اوقاف، شبکه جهانی ولایت و... را از جمله مراکزی دانست که به آنها تفاهم نامه امضا شده است.

دبیر انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم با اشاره به آمار طرح‌های پژوهشی و مقالات گفت: اعضای انجمن نزدیک به 60 مقاله علمی پژوهشی را در مجلات و همایش‌های ملی و بین المللی به ثبت رساندند.

وی خاطرنشان کرد: انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ در زمینه بالغ بر 150 همایش ملی و بین المللی مشارکت علمی و معنوی داشته و تاکنون هشت همایش را برگزار کرده است که از جمله آنها می‌توان به همایش نقش جامعه نخبگانی حوزه‌های علمیه در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

مرتضوی هشترودی عنوان کرد: انجمن دارای 600 نفر عضو است که در قالب 400 نفر عضو پیوسته و 200 نفر عضو افتخاری با انجمن همکاری دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار