معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان یزد از افزایش ۸ درصدی تماس‌های مردمی با مرکز پلیس ۱۱۰ در سه ماهه نخست سال ۹۷ خبرداد.
کد خبر: ۶۳۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 31 July 2018

سرهنگ پوررفیعی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان یزد  با اشاره به افزایش8درصدی تعداد تماس های مرکز پلیس ۱۱۰ در سه ماهه نخست سال ۹۷ گفت: تماس و اخبار فوریتی بین ۳ تا ۱۰ دقیقه اخبار غیر فوریتی بین ۱۰ تا ۳۰ دقیقه و اخبار بررسی اطلاعاتی بین ۱۵ دقیقه تا ۱۵ روز رسیدگی می شود.

سرهنگ پوررفیعی افزود: حدود ۷۰ درصد کل تماسهای امداد خواهان با ۱۱۰ در زمینه اخذ راهنمایی ، ارشاد و مشاوره از پلیس بوده که در این دسته از تماسها نیازمندیهای پلیسی ، قضایی اجتماعی ، پاسخ سوالات ، ابهامات و مواردی که نیاز به حضور فیزیکی پلیس نمی باشد توسط اپراتوران ۱۱۰ به صورت تلفنی به امدادخواهان ارائه میگردد.

وی راه اندازی سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ و پیش بینی ، تهیه و تکمیل نیازمندیها و زیرساختهای مورد نیاز جهت اجرای طرح کشوری تجمیع خطوط ۱۱۰ در آینده نزدیک را از جمله اقدامات انجام شده در راستای ارتقا کیفیت و کمیت خدمات رسانی به امدادخواهان دانست.

پور رفیعی همچنین با بیان اینکه تعداد تماس های روزانه با مرکز پلیس ۱۱۰ بسته به ایام و مناسبتها متفاوت است تصریح کرد: در راستای فرهنگ سازی جامعه اقدامات مختلفی از جمله مصاحبه رادیو و تلویزیونی معاون ف. ا. استان و رئیس پلیس ۱۱۰ استان ، مصاحبه با اصحاب جراید ، نصب بنرهای تبلیغاتی در معابر شهری در رابطه با موضوعات مرتبط با ۱۱۰ از جمله تبلیغ سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ ، توزیع بروشور تبلیغاتی در مراسماتی مانند نمازجمعه و غیره ، سخنرانی آموزشی و تبلیغاتی ۱۱۰ در مدارس ، مساجد ، دانشگاه ، اصناف ، روستا به صورت مستمر انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار