دو و میدانی کاران فارس بر سکوی سوم لیگ پیشتازان منطقه چهار کشور قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۳۶۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 29 July 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:زارع مهذبیه رییس هیات دوومیدانی استان فارس با بیان اینکه در پایان مسابقات لیگ پیشتازان منطقه چهار کشور که به میزبانی شیراز برگزار شد تیم فارس موفق به کسب ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۴ برنز شد، اظهار کرد: در ماده ۴۰۰ متر بنیامین یوسفی از فارس با زمان ۵۰ ثانیه و ۳ صدم ثانیه قهرمان شد و در ماده پرتاب وزنه علی رفیعی از تیم فارس الف. با پرتاب ۱۳ متر و ۹۱ سانتیمتر به مدال طلا رسید.

وی افزود: در دو ۱۰۰ متر مهدی نیک منش از فارس الف. با یازده ثانیه و ۴ صدم ثانیه نائب قهرمان شد و کورش غلامی از فارس ب. در جای سوم قرار گرفت.

زارع مهذبیه گفت: محمد امین دشت بشی دونده تیم فارس الف. در ماده ۳ هزار متر با زمان ۱۰ دقیقه و ۴۱ ثانیه بر سکوی سوم ایستاد و عرفان اسماعیلی از فارس موفق به کسب عنوان سوم شد.

رئیس هیات دو و میدانی استان فارس تصریح کرد: در ماده ۸۰۰ متر امیر حسین نوروزی از فارس الف. در جای سوم قرار گرفت و در ماده رله سوئدی تیم‌های بوشهر، اصفهان و فارس به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی گفت: تیم فارس الف. در رده بندی تیمی لیگ دو و میدانی پیشتازان کشور با ۲ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز، پس از بوشهر و اصفهان موفق به کسب مقام سوم شد و تیم فارس ب. با ۲ برنز، رده ششم را به خود اختصاص داد.

مسابقات دو و میدانی پیشتازان منطقه چهار کشور با حضور ورزشکاران متولد یازده فروردین ۸۰ تا ۲۹ اسفند ۸۲ برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار