عضو شورای شهر کرمانشاه از احتمال طرح گزینه‌های دیگر برای تصدی شهرداری در هفته‌های آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۳۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ 28 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سید حجت الله موسوی اجاق ، با بیان اینکه شورا برابر قانون برای انتخاب شهردار سه ماه فرصت دارد، گفت: تلاش ما این است ظرف کمتر از سه ماه این انتخاب صورت گیرد و شهردار جدید هر چه سریعتر کار خود را شروع کند.

وی با بیان اینکه بررسی گزینه‌های تصدی شهرداری زمان‌بر است، گفت: تلاش ما این است در کوتاهترین زمان گزینه‌های احتمالی که معرفی شوند را بررسی کرده و انتخاب خود را انجام دهیم.

موسوی اجاق در خصوص کاندیدا شدن «غلامرضا امیری» برای شهرداری کرمانشاه نیز گفت: در حال حاضر آقای امیری جدی‌ترین گزینه تصدی شهرداری است، اما نهایتا تمام اعضای شورای شهر باید در این زمینه تصمیم‌گیری کنند.

عضو شورای شهر کرمانشاه در خصوص عدم معرفی گزینه‌های دیگر در کنار «غلامرضا امیری»، گفت: به طور معمول روال کار در همه شوراهای شهر به این صورت است که گزینه‌های تصدی شهرداری توسط اعضای شورا معرفی می‌شوند و این طور نیست که یک نفر بیرون از سیستم وارد شده و در خواست کاندیدا شدن بدهد. البته این امر امکان پذیر است، اما تاکنون سابقه نداشته و معمولا این اعضای شورا هستند که گزینه‌ها را به شورا معرفی می کنند.

وی افزود: افرادی که متقاضی تصدی شهرداری کرمانشاه هستند می‌توانند به هریک از اعضای شورا مراجعه کرده و درخواست خود را مطرح کنند و این افراد توسط آن عضو به شورا معرفی می‌شوند.

موسوی اجاق تاکید کرد: در حال حاضر هنوز گزینه‌ای توسط اعضای شورا مطرح نشده، اما ممکن است گزینه‌های دیگری در آینده مطرح شود که ظرف هفته‌های آینده مشخص خواهد شد.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار