رییس پلیس راه استان اعلام کرد
خوشبختانه از ابتدای اجرای طرح تابستانی پلیس راه در جاده های استان تاکنون شاهد کاهش تصادفات رانندگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم ضمن اینکه تصادف منجر به فوت در جاده های استان نیز در این مدت ( سه روز گذشته) گزارش نشده است.
کد خبر: ۶۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶ 19 July 2015
سرهنگ محسن ناصری گفت: از تمامی رانندگان درخواست می شود به منظور جلوگیری از بروز هر گونه حادثه، قوانین راهنمایی و رانندگی را بطور کامل رعایت کنند.

وی با اشاره به آغاز طرح تابستانی پلیس راه در جاده های استان، افزود: اکیپ های گشت محسوس و نامحسوس پلیس راه بصورت شبانه روزی به منظور کنترل تخلفات رانندگی در جاده های مواصلاتی استان استقرار دارند.

سرهنگ ناصری با تاکید بر اینکه سرعت و سبقت غیرمجاز و تجاوز به چپ از خطوط قرمز پلیس راه است، تاکید کرد: اجازه تخلف و تخطی از قوانین راهنمایی و رانندگی به هیچ عنوان داده نمی شود.

رییس پلیس راه ایلام گفت: با متخلفان در این زمینه برخورد می شود و ضمن اعمال قانون از تردد خودروی رانندگان متخلف و ادامه مسیر آنها جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ ناصری یادآور شد: خوشبختانه از ابتدای اجرای طرح تابستانی پلیس راه در جاده های استان تاکنون شاهد کاهش تصادفات رانندگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم ضمن اینکه تصادف منجر به فوت در جاده های استان نیز در این مدت ( سه روز گذشته) گزارش نشده است.

طرح تابستانی پلیس راه استان ایلام همزمان با سراسر کشور از روز جمعه 26 تیر آغاز شده و تا چهارم مرداد ادامه دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار