مديركل دامپزشكي استان ايلام طي حكمي سركار خانم فاطمه احمدي را به‌عنوان رئيس اداره دامپزشكي شهرستان مهران منصوب کرد.
کد خبر: ۶۳۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 24 July 2018

 به گزارش تابناک ایلام ؛ مراسم معارفه رئيس جديد اداره دامپزشكي شهرستان مهران در محل فرمانداري اين شهرستان و با حضور فرماندار شهرستان مهران، مديركل دامپزشكي و رئيس جهاد كشاورزي اين شهرستان برگزار شد.

 نظام ملكشاهي، فرماندار مهران با ابراز رضايت از عملكرد اداره دامپزشكي این شهرستان و با اشاره به جايگاه مهم و خطير دامپزشكي در خدمت‌رسانی به مردم و دامداران، اظهار کرد: تلاش و زحمات کارکنان و دامپزشکان این اداره، نقش مهمی در راستای حفظ سلامت و بهداشت مردم دارد.

 وهاب پیرانی، مديركل دامپزشكي استان ایلام بابیان گزارشي از وظايف و اقدامات دامپزشكي در كنترل و پيشگيري از بیماری‌ها، نظارت بر صادرات و واردات محصولات دامي و اهميت شهرستان مهران با توجه به مرزي بودن آن و ميزباني شهرستان از دامداران کوچ رو استان‌های هم‌جوار، از توجه ويژه فرماندار مهران به دامپزشكي تشکر کرد.

وی، بر لزوم تخصيص اعتبارات لازم به دامپزشكي در جهت بهبود عملكرد پيشگيري و مبارزه با بیماری‌های دامي و تأمين بهداشت دام تأكيد کرد.

 در پايان این مراسم نیز جلسه از زحمات آقاي دكتر یوسف وند رئيس قبلي اداره دامپزشكي شهرستان مهران تقدير به عمل آمد و حكم انتصاب سركار خانم مهندس احمدي به‌عنوان رئيس جديد اداره دامپزشكي اين شهرستان به ايشان اعطا گرديد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار