رئیس اداره کتابخانه های عمومی اردکان گفت: هفت عنوان کتاب با موضوع امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی انتخاب شده است.
کد خبر: ۶۲۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ 04 July 2018

'حسین پایدار' به مناسبت شروع فعالیت های هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه های عمومی این شهرستان افزود: جشنواره یاد شده همزمان با سراسر کشور در اردکان نیز آغاز شده و کتابخانه های عمومی با تمام ظرفیت خود در حال فعالیت در این زمینه هستند. 
وی درباره این جشنواره اضافه کرد: جشنواره امسال بر اساس هفت کتاب در سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال تا پایان تیرماه برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای دریافت کتاب و پاسخنامه به 14 کتابخانه عمومی سراسر شهرستان اردکان مراجعه کنند. 
جمع خوانی کتاب های این جشنواره، نشست های کتاب‌خوان با محوریت کتب رضوی، قصه‌گویی بر اساس دو کتاب کودک این جشنواره و برپایی نمایشگاه کتاب از منابع این جشنواره از جمله فعالیت هایی است که پایدار به آنها اشاره کرد.
وی اظهار امیدواری کرد با توجه به اینکه کتابخانه های اردکان در 2 سال گذشته عملکرد خوبی در این جشنواره داشته اند و چند نفر از برگزیدگان کشوری و استانی از شهرستان اردکان بوده اند ،‌ امسال نیز با همکاری تمام ارگان ها و مسئولین شاهد اجرای مطلوب و موفق این جشنواره در شهرستان اردکان باشیم. 
هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف ترویج سیره امام رضا(ع)‌و فرهنگ کتابخوانی با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور و بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) در کتابخانه های عمومی سراسر کشور برگزار می شود.
تعداد اعضای کتابخانه های عمومی شهرستان حدود پنج هزار نفر است، هم اکنون در مخزن 13 باب کتابخانه عمومی اردکان 140 هزار نسخه کتاب موجود است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار