رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش یزد با بیان اینکه ۳۶ مدرسه با ۳۰۶ کلاس کارهای اسکان فرهنگیان را در یزد پیگیری می‌کنند افزود: تاکنون بیش از ۱۲۰۰ خانوار فرهنگی در استان یزد اسکان یافتند.
کد خبر: ۶۲۶۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ 03 July 2018

محمد علی غنی با اشاره به آغاز ستاد اسکان تابستانی فرهنگیان در استان یزد از روزهای پایانی خرداد ماه سال جاری اظهار داشت: این ستاد مانند سال‌های گذشته تا نیمه‌های دوم شهریور ماه در استان یزد فعالیت می‌کند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش یزد افزود: در سال‌های گذشته شاهد استقبال خوبی از سوی فرهنگیان از استان یزد بودیم که با توجه به همین مسئله، سعی در بهبود هر چه بهتر تجهیزات و امکانات در اماکن مشخص شده داشتیم.

وی با بیان اینکه ستاد اسکان فرهنگیان استان یزد امسال 13 پایگاه اسکان در کل استان مستقر کرده است گفت: در همین راستا 36 مدرسه با 306 کلاس کار اسکان فرهنگیان محترم را پیگیری می‌کنند.

غنی ادامه داد: در انتخاب مدارس و امکان برای اسکان فرهنگیان، سعی داشتیم که مکان‌هایی را انتخاب کنیم که نسبت ایاب و ذهاب آنها نیز مشکلی ایجاد نکند و خدمات رفاهی و تفریحی در سطح شهر به این اماکن نزدیک باشد تا فرهنگیان در جهت دسترسی آسوده تری به این امکان داشته باشند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش یزد به آمار حضور فرهنگیان تا روز 9 تیر ماه در استان یزد اشاره کرد و افزود: تا روز 9 تیر ماه 578 خانوار فرهنگی با 2 هزار و 80 نفر و 4 هزار و 786 نفر روز در مدارس استان یزد اسکان یافتند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین 639 خانوار فرهنگی با 2 هزار و 300 نفر و 6 هزار و 900 نفر روز در خانه معلم شهید دادرس به آدرس خیابان آیت الله کاشانی کوچه پانزده خرداد "جنب پارک هفتم تیر" به شماره تلفن:38247029-035 به عنوان پایگاه ستاد اسکان فرهنگیان مستقر شدند.

غنی اضافه کرد: در کل 1217 خانوار با 4 هزار و 381 نفر و 11 هزار و 686 نفر روز در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان یزد مستقر یافتند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش یزد در پایان تأکید کرد: مدارسی که به عنوان ستاد اسکان معرفی شدند با همکاری و همراهی مدیران مدارس صورت گرفته است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار