نقوی حسینی:
نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: فقدان سیاست گذاری دقیق عاملی برای تعیین نرخ مسکن در تهران توسط صاحبخانه‌ها است.
کد خبر: ۶۲۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 01 July 2018

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به خطر گسترش حاشیه نشینی و معضلات اجتماعی در پی افزایش مشکلات اقتصادی از جمله گرانی مسکن در تهران، گفت: بطور واقع بینانه باید از دولت آقای روحانی سوال کرد، برنامه دولت برای بخش های مختلف پایتخت از جمله بازار مسکن چگونه است زیرا مردم  توان اقتصادی برای اجاره و خرید مسکن در تهران را ندارند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در 4الی 5 سال گذشته هر زمانی که از  دولت  سوال کردیم که برنامه  دولت برای تهران به ویژه حوزه مسکن چیست؛ تنها درباره اقدامات احمدی نژاد در زمینه مسکن مهر سخن گفتند و اعلام کردند مسکن مهر پروژه‌ای اشتباه بوده است تصریح کرد: حالا شما فرض کنید، مسکن مهر پروژه‌ای  شکست خورده و نادرست است بنابراین برنامه ای دولت شما برای مسکن چیست.

وی ادامه داد: عدم برنامه ریزی درست، تعیین نرخ مسکن را بدست بازار می‌سپارد زیرا بازار دارای تمرکز و مرکز تصمیم گیری نیست و از  همین رو برای اینکه مردم نیازمندمسکن هستند، مجبورند اجاره بهای مسکن را در هر شرایطی تحمل کنند و این در حالی است که خانواده‌ای که درآمد ماهیانه یک میلیون پانصد هزار تومان است، دارند،چگونه ماهی 2میلیون تومان می باسیت کرایه بدهند.  

نماینده مردم  ورامین در مجلس تصریح کرد: اگر وضعیت مسکن در  استان تهران به همن منوال ادامه داشته باشد، مسلم است که حاشیه نشینی، پارک نشینی، چادر نشینی در کلان شهر تهران را  شاهد خواهیم بود زیرا برخی  ازمردم توان اجاره مسکن را ندارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با بیان اینکه به جهت فقدان سیاست گذاری دقیق  برخی از صاحبخانه‌ها،نرخ مسکن  را در کلان شهر تهران تعیین می‌کنند، یادآورشد: افزایش حاشیه نشینی با تعیین  نرخ‌های اجاره بهای  سنگین  در  کمین کلان شهر  تهران است./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار