رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: اساتید تخصصی نماز به شهرستان های اصفهان اعزام می شود که این امر با همکاری ستاد اقامه نماز آن شهرستان انجام می شود.
کد خبر: ۶۲۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ 30 June 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رنجبر صبح شنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه وضعیت حضور جوانان در نمازهای جماعت کم رنگ است، اظهار داشت: به نظر می رسد در راستای حضور پررنگ تر جوانان در نمازهای جماعت نسبت به تقویت و استفاده از پایه ها و برنامه های قدیم در جذب جوانان به نماز جماعت اقدامات عاجلی صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه نماز ستون دین و در تشکیلات دین بالاتر از نماز نیست، افزود: باید در هیئت های عزاداری برگزاری نماز به عنوان پایه های اصلی دین مد نظر قرار گیرد و به نسل جوان تفهیم شود آنچه می تواند آسیب های اجتماعی به صفر برساند نماز است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان تصریح کرد: با برگزاری نماز جماعت انگیزه جوانان برای دوری از مفسده ها نیز دو چندان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اثر وضعی نماز متنفر شدن نسبت به گناه را همراه دارد، بیان داشت: اگر به نماز بی توجهی و آن را ضایع کنیم گناه و منکر در جامعه زیاد می شود.

رنجبر اضافه کرد: در این راستا برنامه ستاد اقامه نماز در سال جاری برای هیئات مذهبی و مداحان هر شهرستان اعزام اساتید تخصصی نماز برای شهرستان هاست که این امر با همکاری ستاد اقامه نماز آن شهرستان انجام می شود.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار